blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Průhledné facy http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8411 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jan [ ned pro 04, 2011 8:34 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Průhledné facy | ||
Už dlouho jsem neměl z Blenderem nějak problém, který by se nevyřešil do 5 minut od jeho vzniku tím ví mě překvapilo toto. Dodělal jsem charakter, který jsem modeloval po částech-hlava, tělo a nohy zvlášť. Pak jsem to spojil do jednoho objektu, vyrigoval tělo a teď jsem chtě začít rigovat obličej, jenomže jsem zjistil, že facy hlavy jsou všecky průhledné, jinak celý zbytek těla je zobrazený normálně. Zkoušel jsem přepínat volby v Object=>Display atak různě, ale zatím jsem na nic nepřišel.
|
Autor: | Jan [ pon pro 05, 2011 4:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Průhledné facy |
Ze zoufalství jsem zkoušel cokoli. Nechápu proč, ale pomohlo, když jsem při označených všech vertexech dal Shading jako Smooth, které už tam bylo. |
Autor: | boogie [ stř pro 07, 2011 3:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Průhledné facy |
Mno skus si narovnat normály, označ všechno a v levé nabídce (tools) dej recalculate. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |