blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
UV mapping http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8384 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Racek [ pát lis 11, 2011 8:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | UV mapping |
Zdravím, opět se potýkám s s uv mappingem.. Potřeboval bych nějak "sjednotit" výhody Smart UV a normálního UV mapování... Pokud rozložím síť pomocí smart projekce, tak i přes nastavení max. úhlu se mně některé části (které mám částečně "nařezané") rozloží docela nesmyslně, ale naopak při normálním UV (které by mělo dávat u některých částí - viz křídla - stejné výsledky jako smart UV) se mně některé facy nesmyslně zdeformují. Přikládám obrázky.. V tomhle jsem 100 roků za opicema, zajímalo by mě, jak mapujete vy složitější objekty... Předem díky za odpovědi |
Autor: | lokhorn [ sob lis 12, 2011 2:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV mapping |
Většinou si u komplikovanějších objektů vystačím s klasickým unwrapem. V edit módu si jenom vyznač švy. Někdy se vyplatí to unwrapnout z pohledu viewportu a ty části který se ti v uv okně líbí tak označíš jejich vertexy a stiskneš p tim se ti zamknou a zbytek normálně unwrapuješ. |
Autor: | Racek [ ned lis 13, 2011 6:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV mapping |
Díky Ti, s Pin-em jsem si vystačil, nějak jsem na něho zapomněl.. |
Autor: | Jergon [ čtv lis 17, 2011 8:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV mapping |
UV jedině from view. Normální UV to rozloží tak příšerně a naseká tam tolik hovadin, že je to nepoužitelné. Teda aspoň v 2.49ce, o novějších verzích přehled nemám... |
Autor: | Paul 68 Rageous [ čtv lis 17, 2011 8:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV mapping |
Jergon píše: UV jedině from view. Normální UV to rozloží tak příšerně a naseká tam tolik hovadin, že je to nepoužitelné. Teda aspoň v 2.49ce, o novějších verzích přehled nemám... toto proste nemozes povedat ze je to nepouzitelne,to proste nemozes mysliet vazne , UV unwrap: neni podla mna lahke a ani ja ho nezvladam na 1ničku ale rozhodne neni nepouzitelne, mozno ked s nim nevies narabat tak ti to vyhadzje blbosti, Klasicke unwrapovanie je neodmyslitelne hlavne pre organiku a oblejsie veci, ako napr tváre a časti tiiel. Asi najprofesionalnejsie ProjectFrom view dobre na ploché veci (obrazy, plagáty) Reset :dobre na veci na ktorych chces mat na vsetkych faceoch rovnaku texturu, dobre na UV unwrape kocky mozno Clcik project from face: natahanie seamless textury pomocou "oka" teda nejde o nic presné, dobré je to pre zem, a podobne veci so seamless texturami Follow active quads: dobre na dlhe rovne veci s nemennou sirkou (cesty, rozne pasy, atd) Lightmap UV pack - lenna rýchle unwrapovanie, neni moc vyuzitia, len testovanie (zanechava strasne vela švov na modeli pri BGE to robi neplechu ze vidno okraje kazdeho faceu) Asi najneprofesialnejsie Smart Projections:na hranate objekty (casti zbraní) (Cube projection, Sphere/Cylinder, na tie som moc vyuzitia nenasiel, mozno su na iste veci dobre, neviem) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |