blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Trpytivy lesk
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8371
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř říj 19, 2011 4:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Trpytivy lesk

Aby zlato vyzeralo ako zlato, musi sa lesknut,resp odrazat od seba okolie .Bud mas okolie a nastavis tomu objektu zlty mirror tak na 80% alebo namapujes na world/prip objekt HDRi mapu,ktora bude emulovat prostredie.

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř říj 19, 2011 5:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Trpytivy lesk

V 2.49b je to v nastaveniach materiálu - Záložka Mirror transp/Ray Mirror, zapni a RayMirror nastav na zbruha 0.5-0.8 (?)...toje uplny zakladodrazov,ale musis mat nejaku scenu naokolo,inac to nebude vyzerat realne

Autor:  Jan [ stř říj 19, 2011 9:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Trpytivy lesk

Zkoušel jsi tohle?
http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/102
http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/103
http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/127
(stačí se trochu porozhlédnout po tomhle webu a najdeš to :emo05: )
Je to si ce pro 2.49, ale v 2.5(nebo teď už 2.6) je to v podstatě to samé (až na to že to vypadá trochu jinak, všecko v záložce Material). S nasvícením ti asi moc neporadím, sám to dělám tak od oka.

Autor:  kraken [ pát říj 21, 2011 11:01 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Trpytivy lesk

nazdar,
zkus se podivat na http://www.youtube.com/watch?v=RKj_Rc8UA7E

Autor:  Louise Cypher [ sob říj 22, 2011 11:52 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Trpytivy lesk

Zacina se to uz podobat. zda se, ze jsi pouzil HDRi mapu. Jeste by neskodilo trochu zvysit reflektivitu (ray mirror) - pro hodne nalestene zlato je to ve skutecnosti skoro 100%. A take zmenit barvu odazeneho svetla z vychozi bile na lehce zlutou. Zlato ma (na rozdil od stribra ci chromu) take svoji vlastni barvu, ktera ovlivnuje jak budou vypadat odrazy a odlesky. Barva odlesku je v zalozce Specular a barve odrazu v zalozce mirror, v dropdownu FadeTo vyber hodnotu Material. To by melo pomoci odstranit tu mlecnovitost.

Autor:  Jergon [ ned říj 23, 2011 11:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Trpytivy lesk

Ještě bych dodal, nezapomeň si nastavit nažloutlou barvu u lesku i u zrcadlení (druhý i třetí výběr dole v nastavování barvy objektů) a zapnout tangentní stínování, které vytváří efekt naleštěnosti (tlačítko Tangent v panelu Shaders).
Animace už video je, v tom smyslu, že si ji hned po vyrenderování můžeš pustit v běžných přehrávačích a je samozřejmě i uložená. Pro začátek je nejlepší formát FFMPeg - není nejkvalitnější, ale hraje na všem...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/