blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Sekanie Blendru http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8363 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ sob říj 15, 2011 5:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekanie Blendru |
V prvom rade upozornenie. Dávaš všetky otázky do zlej sekcie. Sekcia otázok pre game engine je nižšie. Seká to zrejme preto, lebo tie stromy majú veľa polygónov, veľké textúry, zapnuté triangle mesh kolízie. Niečo z toho to bude za predpokladu že v scéne nieje nič iné čím by to mohlo byť. |
Autor: | zgerbiak [ ned říj 16, 2011 10:55 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekanie Blendru |
Neviem ako myslíš tu mriežku veľkostí. V 3D okne máš dole ikonu magnetu. Keď ju zatlačíš, objekt sa ti zarovnáva na mriežku, alebo podľa nastavení na vertexi iného objektu a podobne. Pre presné zadávanie veľkosti objektu, pozície, rotácie atď. máš klávesu N. |
Autor: | Siso [ stř říj 19, 2011 3:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekanie Blendru |
No zrejme nejde o game engine. Ale ma problem s tym, ze uz v 3DView mu to seka. Riesenim bude ale asi urcite znizit hustotu meshe. Dovodom mozu ale byt aj ovladace na grafiku... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |