blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
2 UV mapy na 1 objektu, 2.49 http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8348 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | smrq [ pon zář 19, 2011 4:00 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | 2 UV mapy na 1 objektu, 2.49 | ||
delam na prostredi do hry a mam vymodelovany objekt, otexturovany (textura se na nem opakuje) a ted bych na nej rad dal lightmapu. ta ma ale uplne jine UV souradnice nez textura. nevim jak je zapnout obe, aby sly videt najednou. potreboval bych poradit, zda ve verzi 2.49 jde na jednom objektu znazornit dve uv textury. v 2.5 to udelat umim, ale hra je rozdelana na verzi 2.49 a tam to nedokazu vyresit. tusim, ze reseni bude nekde na zalozce Editing na zalozce Mesh (viz obrazek). ale neprisel jsem na to. neporadite nekdo?
|
Autor: | lokhorn [ pon zář 19, 2011 6:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2 UV mapy na 1 objektu, 2.49 |
Na tom panelu co máš vyznačený červeně se přepíná aktivní UV se kterým pracuješ v uv okně. Na záložce map input když klikneš na mapování uv tak se ti tam objeví kolonka kam napíšeš jméno těch uv koordinátů který máš vyznačený na obrázku. Ale aby ta druhá textura byla vidět tak jí musíš určit vlastní stencil mapou. Ve tvím případě spíš jenom tu lightmapu dej nahoru a překrývání změň z mix na multiply. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |