blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Normalni funkce v zakladnim blenderu ??? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8347 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bildo [ sob zář 17, 2011 9:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Normalni funkce v zakladnim blenderu ??? |
Ted jsem si stahnul Blender 2.59 z oficialni stranky a jsem neskutecne znechucenej. Zacal jsem modelovat jednoduchou scenu a treba Bevel pro jednotlive hrany tam furt neni :( Pak mi furt chybi normalni nuz, kde muzu rezy delat presne pres jednotlive vertexy. To tam nemuzou dat tyhle ZAKLADNI VECI ??? O Bevel jsem minule psal a pak (na doporuceni) jsem mel stazenou nejakou verzi z GraphicAll, kde to fungovalo. Ale ja nechci menit verze jak idiot !!! Tz. Ze kuli Bevel, nahraji blend do jedne verze, pak kuli delani rezu nahraji blend do jine verze, ktera zase umi tohle. Jsem z toho dost na prasky !!! Jak to delate vy ? Vzdyt Bevel je snad zakladni funkce v kazdem 3d softu !!!! |
Autor: | Bumpkin [ sob zář 17, 2011 11:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Normalni funkce v zakladnim blenderu ??? |
Bildo: heh no na to je snadna odpoved neni to tam protoze neni stale hotovy B mesh dokud nebude toto hotove nema cenu delat tyhle pokrocilejsi modelovací nástroje..... |
Autor: | Bildo [ sob zář 17, 2011 11:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Normalni funkce v zakladnim blenderu ??? |
Se to cte dobre , ale v Blenderech 2.4xxx asi taky Bmesh nebyl a tyhle zakladni veci tam fungovali. :( Mozna ma Blender 2.5 ruzne vyhody, ale z hlediska modelovani mi prijde lepsi strarsi Blender :( Jdu hledat na HDD :) |
Autor: | Bumpkin [ ned zář 18, 2011 10:31 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Normalni funkce v zakladnim blenderu ??? |
Ahoj, ty si to nepochopil... Tady nejde o to co ma a nema blender 2.49 tady se bavime o nove naprogramovanym prostredi ktere ma jen docasne naimportovany stavajci system modelovani a zobrazeni mese a proc to vsechno prepisovat ldyz je to jen docasne nez se naprogramuje B-mesh |
Autor: | Bildo [ ned zář 18, 2011 10:36 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Normalni funkce v zakladnim blenderu ??? |
Jj, to jsem zvedavej, co ten B mesh vsechno zvladne !? Kdyz se tu z tim hodne lidi ohani... A vi nekdo, jak dlouho budeme cekat ? Ja jsem zatim znechucenej a skousim od zoufalstvi 3D MAX. :) Pochopil, nepochopil, :) Me se z 2.5kou modeluje hur, nez v 2.49. :D |
Autor: | Marek [ ned zář 18, 2011 3:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Normalni funkce v zakladnim blenderu ??? |
Hádám, že Bmesh by měl zvládat prakticky všechno co 3DS, už teď tam je srovnatelnej knife, srovnatelnej bevel, bridge a další. Chybí věci jako chamfer, inset, ale myslím, že nebude těžký je napsat. Bmesh už je blízko k začlenění do trunku, alespoň o tom hodně lidí píše. Hádám, že tak ve verzi 2.61 2.62 by se už mohl objevit. Uvedom si, že Blender je přece jen free soft, takže se nemůžeš zlobit, že nenechali 100% všech původních funkcí při kompletním redesignu. To neudělal ani apple když nedávno vypustil FCPX a to i přesto, že maj trochu jinej rozpočet atd. Navíc mesh vytvořenej v 2.49 jde v poho otevřít ve 2.5 - můžeš to nalinkovat a jsi bez problémů, pokud ti modelování ve 2.49 nevadí (mě přijde takřka stejný, ten bevel zas takovej rozdíl neudělá). Btw. jsem taky docela zvědavej, co se nakonec z Bmeshe vyklube - jestli všechny nástroje budou fungovat na 100%. Jestli jo, tak pro mě smax nenabídne nic extra, co by blender neměl... |
Autor: | jucas [ pon zář 19, 2011 10:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Normalni funkce v zakladnim blenderu ??? |
Citace: Ale ja nechci menit verze jak idiot !!! Tak je měň jako inteligent Bevel je addon, psaný v Pythonu, který se dá nahrát do jakékoli dostatečně nové verze (se stabilním API). Tedy předpokládám, že používáš addon a ne alfa verze Blenderu s Bmesh. Jinak toto je známý problém, Editmesh je na psaní pokročilejších funkcí těžkopádný, a tak byl plán je implementovat v novém jádře. Bmesh byl původně plánován ještě v řadě 2.5, ale vinou velkého rozsahu změn v 2.5 a nedostupnosti části vývojářů se integrace odkládala. Teď je situace daleko lepší. |
Autor: | Bildo [ úte zář 20, 2011 9:32 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Normalni funkce v zakladnim blenderu ??? |
Jj to muzu zkusit. Myslis jako poohlednout se nekde ve slozce s tim konkretnim Blenderem a nejake ty konkretni (.py) si vlozit do sve (nove) slozky s vlastnim Blenderem? dik |
Autor: | jucas [ stř zář 21, 2011 11:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Normalni funkce v zakladnim blenderu ??? |
Přesně tak, které konkrétně se dá zjistit na wiki, příp. stáhnout aktuální http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.5/Py/Scripts/Modeling/Bevel |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |