blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

deformace textur s uv mapovanim
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8329
Stránka 11

Autor:  bRezak [ čtv zář 01, 2011 10:25 pm ]
Předmět příspěvku:  deformace textur s uv mapovanim

Na dlouhych facech s nedostatkem geometrie a podel seamu se zapnutym subsurfem se podivne deformuje textura. Vygooglil jsem jen same reseni typu vypnout "subsurf uv" (coz nepomaha), pouzit crease nebo pridat extra loopy (ucinne ale ne zrovna elegantni).. Zajimalo by me, jestli se jedna o bug Blenderu a jestli treba nekdo nezna nejaky figl...

Autor:  Forseti [ pát zář 02, 2011 3:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace textur s uv mapovanim

není to bug jako takový, spíš špatné chování. Myslím, že to řeší jeden týpek v Onion branch v GSOC ale ještě to není v hlavní vyvojové větvi (kmenu?)

Autor:  radovan [ pát zář 02, 2011 8:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace textur s uv mapovanim

Ja riesim asi nieco podobne
Obrázek
neviem ako fixnut tieto veci, aby sa tie textury neroztahovali a este aj kadeakym smerom sa otocia

Autor:  G_Taurus [ pát zář 02, 2011 9:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace textur s uv mapovanim

unwrap a uvmaping

Martin S.

Autor:  bRezak [ pát zář 02, 2011 9:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace textur s uv mapovanim

radovan: nene tvuj problem je jinde. UV jsi ani nepouzil a mas spatnou projekci. vygoogli si pojmy ktere pise Taurus a tutorialy na zaklady texturovani

jinak zpatky k tematu: importoval jsem do 3ds a (svete div se) deje se presne to same :-(

Autor:  radovan [ pát zář 02, 2011 9:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace textur s uv mapovanim

ok diky idem na to

Autor:  Bumpkin [ pát zář 02, 2011 11:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace textur s uv mapovanim

bRezak: a jak si to mapoval?? mas nekde screen jak si si rovcnal UV mapu?? rozhozene to mas i ve Viewportu?? nebo je n pri renderu, predpokladam ze to budes mit i ve Viewportu a nemas to jen srovnane :-) korektne namapovane :wink:

Autor:  bRezak [ sob zář 03, 2011 3:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace textur s uv mapovanim

hlaven AK-47, subsurf on
http://handofgod.wz.cz/1.jpg
subsurf off
http://handofgod.wz.cz/2.jpg
3ds max
http://handofgod.wz.cz/3.jpg
premapovani...
http://handofgod.wz.cz/2_2.jpg

tady jsem jen pouzil smart projections a vic nezasahoval
http://handofgod.wz.cz/4.jpg
po zahusteni
http://handofgod.wz.cz/5.jpg

Autor:  Paul 68 Rageous [ sob zář 03, 2011 9:03 am ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace textur s uv mapovanim

Skus toto: prehod si 1 a 2 medzi sebou, potom 1 zmensi aby presne pasoval na 2 (tam by sa ti mali presne vertexi lahnut na seba) a teda ich prisun co najblizsie a teraz ich zwelduj (prizvaraj) V uv okne W-> Weld ale musis oznacit samozrejme obidva vertexi co su pri sebe, a takto to sprav zo vsetkymi teda co osm ti vyznacil cervenou farbou, malo by to pomoct...

http://i51.tinypic.com/n4xnyt.jpg

Autor:  bRezak [ sob zář 03, 2011 2:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace textur s uv mapovanim

nenechavam uv tak rozkouskovane (uz jen kvuli navaznosti textury), chtel jsem demonstrovat problem. mel jsem napsat, ze to neni final. po dvouhodinovem zapase se mi podarilo prijit s necim pouzitelnejsim :-)
http://handofgod.wz.cz/6.jpg

tady to slo spojit ale beze svu se samozrejme neobejdu a obcas delaji peknou paseku... porad jsem neprisel, jak spravit tu hlaven. deformace sice nebude videt ale jde mi o princip. nekde se stala chyba nebo proste takhle podivne uv funguji

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/