blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Švy UV textur http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8282 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon srp 01, 2011 7:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švy UV textur |
Vacsia mapa (rozmerovo), pri bakeovani zapni Margin na 32 (v zalozke Bake), snaz sa UV mapovat s neobrátenými castami(snaz sa mat vsetko v rovine, v jednom smere, neotočené) |
Autor: | lokhorn [ pon srp 01, 2011 7:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švy UV textur |
Jestli to bejkuješ tak si skus stáhnout novou verzi z graphicall.org zrovna nedávno to vylepšily http://code.blender.org/index.php/2011/ ... filtering/ |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon srp 01, 2011 7:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švy UV textur |
co pomohlo? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |