blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
UV mapování - duplikátní textury http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8240 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ stř čer 22, 2011 10:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | UV mapování - duplikátní textury |
Zdravím, při UV mapování vybraným facům přiřazuji textury přes image>open. Teď se mi ale v seznamu objevily dvojice shodných textur, jako je třeba tex01.png a tex01.png.001. Jak se toho mám zbavit, sjednotit to? Jak mám popřípadě ze seznamu textur v UV mapovacím oknu vyhodit textury, které tam nechci? Jde to vůbec? Díky. Edit: Už jsem na to přišel: Je nutné dát shift+křížek na texturu, kterou chci odstranit, uložit blend soubor a restartovat blender. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |