Právě je čtv bře 28, 2024 8:00 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2.57 a Skin faces/edge-loops
PříspěvekNapsal: pon čer 20, 2011 12:23 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ve starem blenderu byla po stisknuti F v okne funkce Skin faces/edge-loops (bylo potreba k tomu mit nainstalovany python).
ve 2.57 to nemuzu najit. je ale fakt, ze mam v pc porad jen python 2.6 (a mam pocit, ze nova verze bezi pod novejsim pythonem). poradi nekdo kde to najit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops
PříspěvekNapsal: pon čer 20, 2011 1:17 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Je to dojebaný... musíš si zapnout bridge. Dělá se to v "user preferences", v menu nahoře "add-ons", v levym menu "Mesh" a zaškrtneš "Mesh:Loop Tools". Potom v object tools máš nabídku bridge, označíš vertexy co chceš spojit a zmáčkneš to tlačítko.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops
PříspěvekNapsal: pon čer 20, 2011 11:23 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
och... :? :shock: :-(
to je...
slozity postup! o moc horsi, nez v minule verzi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops
PříspěvekNapsal: úte čer 21, 2011 1:30 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Jo nechápu proč se měněj starý věci který normálně dobře fungovali a nahrazuje se to jinejma složitějšíma věcma...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops
PříspěvekNapsal: úte čer 21, 2011 10:29 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
noob píše:
Jo nechápu proč se měněj starý věci který normálně dobře fungovali a nahrazuje se to jinejma složitějšíma věcma...

Jenze je to uplne jinak kuli planum na bmesh to jen ocesali a ten bridge kterej tam je je jako addon od nadsence co si to sam dopsal oficialni bridge a spol pribyde s bmeshem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops
PříspěvekNapsal: úte čer 21, 2011 10:47 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Citace:
Jenze je to uplne jinak kuli planum na bmesh to jen ocesali a ten bridge kterej tam je je jako addon od nadsence co si to sam dopsal oficialni bridge a spol pribyde s bmeshem


Dobře, ale proč to prozatím neudělali tak jak to bylo? Nebejt toho nadšence (nebo jiného) tak by se modelovalo strašně... Nechci tu dělat chytráka, jen se prostě ptám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops
PříspěvekNapsal: úte čer 21, 2011 10:54 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
noob píše:
Citace:
Jenze je to uplne jinak kuli planum na bmesh to jen ocesali a ten bridge kterej tam je je jako addon od nadsence co si to sam dopsal oficialni bridge a spol pribyde s bmeshem


Dobře, ale proč to prozatím neudělali tak jak to bylo? Nebejt toho nadšence (nebo jiného) tak by se modelovalo strašně... Nechci tu dělat chytráka, jen se prostě ptám.

V ramci urychleni z blenderu vysekali spoustu veci precejen byla by strata casu vse ladit a pak s bmeshmem to smazat a delat znova maj na praci jine veci blender byl kompletne ruco prepsan tak si to ulehcili coto dalo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz