blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
2.57 a Skin faces/edge-loops http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8237 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | smrq [ pon čer 20, 2011 12:23 am ] |
Předmět příspěvku: | 2.57 a Skin faces/edge-loops |
ve starem blenderu byla po stisknuti F v okne funkce Skin faces/edge-loops (bylo potreba k tomu mit nainstalovany python). ve 2.57 to nemuzu najit. je ale fakt, ze mam v pc porad jen python 2.6 (a mam pocit, ze nova verze bezi pod novejsim pythonem). poradi nekdo kde to najit? |
Autor: | noob [ pon čer 20, 2011 1:17 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops |
Je to dojebaný... musíš si zapnout bridge. Dělá se to v "user preferences", v menu nahoře "add-ons", v levym menu "Mesh" a zaškrtneš "Mesh:Loop Tools". Potom v object tools máš nabídku bridge, označíš vertexy co chceš spojit a zmáčkneš to tlačítko. |
Autor: | smrq [ pon čer 20, 2011 11:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops |
och... to je... slozity postup! o moc horsi, nez v minule verzi. |
Autor: | noob [ úte čer 21, 2011 1:30 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops |
Jo nechápu proč se měněj starý věci který normálně dobře fungovali a nahrazuje se to jinejma složitějšíma věcma... |
Autor: | X_H_N [ úte čer 21, 2011 10:29 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops |
noob píše: Jo nechápu proč se měněj starý věci který normálně dobře fungovali a nahrazuje se to jinejma složitějšíma věcma... Jenze je to uplne jinak kuli planum na bmesh to jen ocesali a ten bridge kterej tam je je jako addon od nadsence co si to sam dopsal oficialni bridge a spol pribyde s bmeshem |
Autor: | noob [ úte čer 21, 2011 10:47 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops |
Citace: Jenze je to uplne jinak kuli planum na bmesh to jen ocesali a ten bridge kterej tam je je jako addon od nadsence co si to sam dopsal oficialni bridge a spol pribyde s bmeshem Dobře, ale proč to prozatím neudělali tak jak to bylo? Nebejt toho nadšence (nebo jiného) tak by se modelovalo strašně... Nechci tu dělat chytráka, jen se prostě ptám. |
Autor: | X_H_N [ úte čer 21, 2011 10:54 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops |
noob píše: Citace: Jenze je to uplne jinak kuli planum na bmesh to jen ocesali a ten bridge kterej tam je je jako addon od nadsence co si to sam dopsal oficialni bridge a spol pribyde s bmeshem Dobře, ale proč to prozatím neudělali tak jak to bylo? Nebejt toho nadšence (nebo jiného) tak by se modelovalo strašně... Nechci tu dělat chytráka, jen se prostě ptám. V ramci urychleni z blenderu vysekali spoustu veci precejen byla by strata casu vse ladit a pak s bmeshmem to smazat a delat znova maj na praci jine veci blender byl kompletne ruco prepsan tak si to ulehcili coto dalo |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |