blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
UV mapování silnice http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8235 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ ned čer 19, 2011 6:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | UV mapování silnice |
Zdravím, mám silnici se zatáčkami a potřebuji na ni namapovat asfalt. Jak na to? Je nějaký rozumně jednoduchý způsob? Obrázek ilustruje dotaz: Díky. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned čer 19, 2011 6:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV mapování silnice |
Unwrapneš, s tym ze budeš mať pohlad zhora, U-> project from view, no teraz sivlastne dotal kopiju do unwrap okna. Teraz oznac jednu tu krivku s tych troch(okraj cesty) a stisni S, tahaj mysku dohora ale stlac aj stredne tlacitko mysi, takze to budes scaleovať iba po osi Y a teraz stlač 0 a enter. To iste urob aj s ostatnymi 2ma ciarami, teda stredova a druha krajna. Dufam ze si pochopil |
Autor: | noob [ ned čer 19, 2011 11:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV mapování silnice |
Stačí označit vertexy na UV mapě, stisknout W a align X nebo Y |
Autor: | X_H_N [ úte čer 21, 2011 10:37 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV mapování silnice |
Staci dat U->Follow active quads |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |