Právě je úte lis 26, 2024 7:20 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Blender 2.5 Render Enginy
PříspěvekNapsal: úte kvě 31, 2011 2:12 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 30, 2011 5:09 pm
Příspěvky: 93
ahojte chcem sa spytat ako je na tom blender v novej verzii s podporou renderovacich enginov, a ake su dobre pouzit na renderovanie obrazkov aj animacii, pouzivam system Arch Linux, zatial sa mi podarilo rozbehat Lux Render, ktory funguje externe (renderovanie prebieha v samostatnom programe) vyzera to celkom fajn, ale aj tak by som rad mozno skusil dalsie enginy, yafaray myslim este nieje urobeny pre blender 2.5 , ze by sa dal pridat dakou jednoduchou metodou, ak ano tak poradte, ide mi o to aby tie obrazky a animacie vyzerali realne, a aby tam bolo mozne robit veci ako fluid simulation a fyziku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blender 2.5 Render Enginy
PříspěvekNapsal: úte kvě 31, 2011 3:16 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Pro reálný rendery jako třeba vizualizace použí yafray, luxrender nebo komerční vray.
Nejjednoduší je podle mě rozhodně yafray, kterej mi nastavením hodně připomíná internal ale dají se jim udělat opravdu kvalitní rendery např:
http://www.yafaray.org/phpBB3/download/ ... &mode=view

luxrender má více možností ale je taky složitější, galerie:
http://www.luxrender.net/forum/gallery2.php

Každopádně nejrychlejší z nich je komerční vray.

Exportní nejnovější verze yafrae a luxrenderu tahej z http://www.graphicall.org/
verzi s vrayem najdeš tady: vray.cgdo.ru ale budeš potřebovat mít nainstalovanej i vray pro mayu nebo standalone, pokud možno novou verzi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blender 2.5 Render Enginy
PříspěvekNapsal: úte kvě 31, 2011 4:14 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 30, 2011 5:09 pm
Příspěvky: 93
V linuxe to neni tak jednoduche, napriklad luxrender aj luxblend mam nainstalovany zo zdrojovych kodov, a potom som si to pridal cez addons, v podtstate ani nemusim teda menit LuxRender za nieco ine, dakujem za odpoved, to ze je to narocnejsie mi nevadi to si zviknem :) casom, hlavne ze tam idu robit tie veci co chcem, este by som sa chcel spytat jednu vec, zatial som renderoval a robil len s blender internal enginom, co mi zabezpeci fungovanie fyziky a tychto veci?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blender 2.5 Render Enginy
PříspěvekNapsal: úte kvě 31, 2011 5:16 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Záleží jakou fyziku máš na mysli. Softbody nebo cloth ti mění jenom síť kterou jakejkoli render normálně vyrenderuje. Fluid síť vytváří a mění takže taky neni problém. Horší je to s částicema jako je tráva nebo volumetrický materiály jako kouř, u toho se podívej na stránkách renderu jestli to render podporuje, ale i když to render nepodporuje tak se to dá skoro vždycky nějak šikovně obejít.
http://www.luxrender.net/wiki/Features


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blender 2.5 Render Enginy
PříspěvekNapsal: úte kvě 31, 2011 8:26 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 30, 2011 5:09 pm
Příspěvky: 93
Aha takze sa o to stara Lux Render dobre, idem sa teda do toho pustit :-D .


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz