nemam ted cas na poradnou odpoved, tak jen ve zkratce:
GE je blender game engine s nim muzes delat i fyzikalni simulace jako jsou tve kupy valecku (ale Google ti to vysvetli lepe). Vzpominam si, ze PildaNovak mel nejaky script "heaper" co v GE generoval hromadu nejakych zbytku
http://www.bulletphysics.org/Bullet/php ... =17&t=3133(nemuzu ted najit to video, ale je to pro 2.4x)
ted tu vidim jen jeden blend s lebkama, ale urcite jde objekt vymenit
http://plant.ffa.vutbr.cz/~novak/dwnflz/crackme/je to heap01.blend, ale myslim, ze mel i dvojku
Valecky do sebe polezou nebo nepolezou podle toho jaky distanc mezi casticemi nastavis. Stejne tak to bude placate nebo kupa podle viskozity, bych rekl. S Particle Fluid jsem zatim nedelal, ale vzhledem k tomu ze to je kapalina u ktere se da ovlivnit hustota tak by to melo jit, akorat samotna animace bude vypadat zvlastne.
Mel jsem dojem uźe i v klasickych particlech jde nastavit distanc u kolize mezi casticemi, ale ted to nevidim, hlavne se to porad bude chovat jako koule at jeobjekt jakykoli.