blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Aplikování UV před modifikátory? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8162 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Forseti [ sob dub 16, 2011 1:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Aplikování UV před modifikátory? |
Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli jde UV aplikovat už před modifikátory? (myslím to v podobném smyslu jako modifikátory mezi sebou - je rozdíl když je třeba Armatura nad Subsurfem a naopak) Kámoš mi dal otexturovat jeden model, ale má to tak trošku zvláštně udělané, má tam bevel a ten mi trošku prasí UV koordináty. Jasně, je možnost ten bevel aplikovat, ale to bych musel předělávat celé UV a taky texturu, kterou jsem zatím udělal. |
Autor: | vklidu [ stř dub 20, 2011 12:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aplikování UV před modifikátory? |
taky uz se tesim, az Bevel nebude rozhazovat UV. Jedine co mi nepripada az tak pracne (ale nevim presne jaky bude vysledek) je normalne zapect UV z objektu Low na High objekt (to je tedy ten s aplikovanym Bevel) se zakliknutym "Selected to Active". Kdyz se to da z High na Low tak by to melo jit i opacne. |
Autor: | Forseti [ pát dub 22, 2011 12:15 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aplikování UV před modifikátory? |
Jail, no a o to právě jde že se to rozhodí ono by bylo fajn kdyby se to UV vs Modifikátor chovalo stejně jako modifikátory mezi sebou. příklad: máš modifikátory Array a Simple deform (Bend) no a když je Array nad Bend tak se nejprve provede Array a pak na ten výsledek (pole kostek) až ten Bend takže se to pole kostek nějak ohne. když je dáš naopak, tak se nejdřív provede ten Bend tzn kostka se ohne a pak se teprve provede to Array (vytvoří se pole ohnutých kostek) no a tenhle princip by byl fajn, kdyby šel využít i na to UV, tzn nejdřív by se provedlo to UV a pak další modifikátor |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |