blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Blender game engine , Motion capture
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8158
Stránka 11

Autor:  MiliKiller [ sob dub 16, 2011 11:50 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Blender game engine , Motion capture

Nevím co si mam představit pod pojmem mocap, ale jestli t jde o prolínání 2 akcí. Animovanejch pomocí armatur, tak tam to zatím moc dobře nevypadá... Sice s tím dělám chvilku, ale nikdy mi to pořádně nefungovalo...

V actuátoru Shape Action je položka Blendin, udává počet frame který se maj prolínat.

Většinou to ale končí zvláštním škubáním a nefunguje to asi tak jak má... co jsem četl tak ve verzi 2.57 by tento problém měl být již odstraněn.

Autor:  Forseti [ sob dub 16, 2011 12:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Blender game engine , Motion capture

mocap = Motion Capture = snímání pohybu reálných herců a převádění tohoto pohybu na počítačové postavy (resp. jsou standardní formáty C3D, BVH (a další), které když naimportuješ do blenderu tak ti vygenerujou kostru s daným pohybem)

ale co jsem se tak na to díval tak většina těchto mocap dat co jsou na netu má tu nevýhodu,že mají ruce u těla, kdežto standardně se modeluje s rukami od těla, takže pak se to celé zprasí.

Autor:  MiliKiller [ sob dub 16, 2011 1:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Blender game engine , Motion capture

Není přece takový problém vzít tu kostru v edit módu a ty ruce jí roztáhnout. pak jí jen přiřadíš animaci v pose editoru a ona ty ruce i s modelem stáhne zase k tělu...

když trochu odbočím... čím importuješ ty data? můžeš mi poslat nějakej ukázkovej blend nebo tutor?

Autor:  Forseti [ sob dub 16, 2011 2:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Blender game engine , Motion capture

ellement: povypínej se v objekt modu ten subsurf a další nepotřebné modifikátory

offtopic Milikiler: no problém je v tom, že když to v jedné část té animace v edit modu poupravíš (pootočíš kost, ...) tak se i to v jiné části třeba zkroutí jak nemá a je to furt dokola

Blender importer to neumí retargetovat, ale myslím že ten rogram od ellemnta by mohl být řešením

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/