Právě je sob lis 23, 2024 1:11 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob dub 16, 2011 11:50 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Nevím co si mam představit pod pojmem mocap, ale jestli t jde o prolínání 2 akcí. Animovanejch pomocí armatur, tak tam to zatím moc dobře nevypadá... Sice s tím dělám chvilku, ale nikdy mi to pořádně nefungovalo...

V actuátoru Shape Action je položka Blendin, udává počet frame který se maj prolínat.

Většinou to ale končí zvláštním škubáním a nefunguje to asi tak jak má... co jsem četl tak ve verzi 2.57 by tento problém měl být již odstraněn.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob dub 16, 2011 12:24 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
mocap = Motion Capture = snímání pohybu reálných herců a převádění tohoto pohybu na počítačové postavy (resp. jsou standardní formáty C3D, BVH (a další), které když naimportuješ do blenderu tak ti vygenerujou kostru s daným pohybem)

ale co jsem se tak na to díval tak většina těchto mocap dat co jsou na netu má tu nevýhodu,že mají ruce u těla, kdežto standardně se modeluje s rukami od těla, takže pak se to celé zprasí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob dub 16, 2011 1:15 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Není přece takový problém vzít tu kostru v edit módu a ty ruce jí roztáhnout. pak jí jen přiřadíš animaci v pose editoru a ona ty ruce i s modelem stáhne zase k tělu...

když trochu odbočím... čím importuješ ty data? můžeš mi poslat nějakej ukázkovej blend nebo tutor?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob dub 16, 2011 2:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
ellement: povypínej se v objekt modu ten subsurf a další nepotřebné modifikátory

offtopic Milikiler: no problém je v tom, že když to v jedné část té animace v edit modu poupravíš (pootočíš kost, ...) tak se i to v jiné části třeba zkroutí jak nemá a je to furt dokola

Blender importer to neumí retargetovat, ale myslím že ten rogram od ellemnta by mohl být řešením


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz