blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Unwrap kulového vrchlíku?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8139
Stránka 11

Autor:  Racek [ úte bře 22, 2011 8:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Unwrap kulového vrchlíku?

Zdravím, ještě vás budu otravovat jedním dotazem co se týče unwrapu... potřebuju nějak rozřezat protáhlý kulový vrchlík, no ale vznikají tu nějaké nepřesnosti... v první verzi(viz. obr) bude textura různě roztáhlá a nepřesná, v druhé verzi zase vzniknou švy... zhruba vím jak se to řeší v jiných programech, ale v Blenderu netuším, existuje na to nějaká fičura? (jedná se mně jenom o unwrap, další metody mapování mně teď nezajímají) ... Předem díky, s pozdravem Racek
Obrázek

Autor:  smrq [ úte bře 22, 2011 8:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Unwrap kulového vrchlíku?

nepomohla by ti tato technika?
http://www.vimeo.com/5667694

Autor:  Racek [ úte bře 22, 2011 9:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Unwrap kulového vrchlíku?

ha, díky moc, po prvním zhlédnutí to vypadá přesně na to, o co mi šlo :shock:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/