blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Více objektů - jeden unwrap? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8136 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Racek [ ned bře 20, 2011 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Více objektů - jeden unwrap? |
Zdravím, rád bych se zeptal na jednu věc.... mám model složený z víc objektů, ale plánuju pro něho jenom jednu texturu, takže bych potřeboval unwrapnout model jako celek, ale na druhou stranu nechci všechny objekty pospojovat do jednoho.... Jde to nějak? Nejlíp pokud to půjde i v některé ze starších verzí Blenderu, like 2.37.... Předem díky, Racek |
Autor: | smrq [ ned bře 20, 2011 10:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Více objektů - jeden unwrap? |
to ale neni problem. ruzne objekty mohou mit stejnou texturu. proste jen kazdemu z nich priradis jine uv souradnice - budes unvrapovat objekt po objektu a v uv okne siti priradis mistecko na texture, kam patri. |
Autor: | Racek [ ned bře 20, 2011 10:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Více objektů - jeden unwrap? |
jo jasně, ale při unwrapu jednoho objektu zároveň potřebuju vidět síť druhých objektů, abych texturu nevrstvil nebo naopak aby tam nebyly díry bez unwrapu jak na měsíci |
Autor: | Bumpkin [ ned bře 20, 2011 11:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Více objektů - jeden unwrap? |
tak si ty objekty jeden po druhem UNWrapni, nasledne si je skopiruj a sluc do jednoho, v UV editoru si u toho sloucenyho objektu hezky ty jednotlivy UV mapy poskledaj tak jak potrebujes a pak si to vyexportuj a tudleUV mapu nasledne pouzivej na textury ne?? neni to zas az tak slozite kamo obcas to chce jen zapojit hlavu |
Autor: | Racek [ pon bře 21, 2011 4:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Více objektů - jeden unwrap? |
díky Bumpe, ono s tou hlavou je občas problém... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |