blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
otoceni z souradnice celeho modelu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8113 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | smrq [ pon bře 07, 2011 9:25 am ] |
Předmět příspěvku: | otoceni z souradnice celeho modelu |
mam problem a netusim, jestli vubec pujde vyresit. pro jeden animovany projekt jsme ve skole delali dominove kostky, ktere maji tancit. problem je, ze pri modelaci jsme kosticky jen duplikovali a pak predelavali. a u dvou z nich jsme model pravdepodobne obratili hlavou dolu (u domina to nevadilo ) pruser nastal pri animovani. udelali jsme si animacni akci a v action editoru tuto akci pouzili na vsechny domina. jenomze zatimco vetsina hopsa nahoru jak ma, ty dve obracene skacou smerem do podlahy. maji pravdepodobne otocenou nejakou souradnici modelu a porad si pamatuji osu Z tak, jak byly puvodne vymodelovane (imho - nemam to nicim potvrzene, zadny jiny duvod me ale nenapadl). tusite prosim nekdo, co s tim? |
Autor: | EdgarVanat [ pon bře 07, 2011 8:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otoceni z souradnice celeho modelu |
skús: s,z,-1,enter (zrkadlenie podla Z) |
Autor: | noob [ úte bře 08, 2011 12:08 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: otoceni z souradnice celeho modelu |
Já bych to udělal tak že bych neotáčel objektem ale otočil bych tu kostku v edit módu. Myslim že by to fungovalo. Tzn. otočit kostku do původní pozice a pak ji převrátit v edit módu. |
Autor: | smrq [ úte bře 08, 2011 10:11 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: otoceni z souradnice celeho modelu |
problem je, ze mame modely jiz zakostene vcetne vahy vertexu. nevim, jestli tyto zpusoby kostru nepokazi. kazdopadne to zitra vyzkousim. diky za rady. |
Autor: | EdgarVanat [ úte bře 08, 2011 11:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otoceni z souradnice celeho modelu |
tak to scalni aj s kostrou, to by mohlo fungovať |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |