blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

otoceni z souradnice celeho modelu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8113
Stránka 11

Autor:  smrq [ pon bře 07, 2011 9:25 am ]
Předmět příspěvku:  otoceni z souradnice celeho modelu

mam problem a netusim, jestli vubec pujde vyresit. pro jeden animovany projekt jsme ve skole delali dominove kostky, ktere maji tancit. problem je, ze pri modelaci jsme kosticky jen duplikovali a pak predelavali. a u dvou z nich jsme model pravdepodobne obratili hlavou dolu (u domina to nevadilo :-) )

pruser nastal pri animovani. udelali jsme si animacni akci a v action editoru tuto akci pouzili na vsechny domina. jenomze zatimco vetsina hopsa nahoru jak ma, ty dve obracene skacou smerem do podlahy. maji pravdepodobne otocenou nejakou souradnici modelu a porad si pamatuji osu Z tak, jak byly puvodne vymodelovane (imho - nemam to nicim potvrzene, zadny jiny duvod me ale nenapadl).

tusite prosim nekdo, co s tim?

Autor:  EdgarVanat [ pon bře 07, 2011 8:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otoceni z souradnice celeho modelu

skús: s,z,-1,enter (zrkadlenie podla Z)

Autor:  noob [ úte bře 08, 2011 12:08 am ]
Předmět příspěvku:  Re: otoceni z souradnice celeho modelu

Já bych to udělal tak že bych neotáčel objektem ale otočil bych tu kostku v edit módu. Myslim že by to fungovalo.
Tzn. otočit kostku do původní pozice a pak ji převrátit v edit módu.

Autor:  smrq [ úte bře 08, 2011 10:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: otoceni z souradnice celeho modelu

problem je, ze mame modely jiz zakostene vcetne vahy vertexu. nevim, jestli tyto zpusoby kostru nepokazi. kazdopadne to zitra vyzkousim. diky za rady.

Autor:  EdgarVanat [ úte bře 08, 2011 11:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otoceni z souradnice celeho modelu

tak to scalni aj s kostrou, to by mohlo fungovať

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/