blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Kosti
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8111
Stránka 11

Autor:  Jergon [ pát bře 04, 2011 11:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Kosti

Zdravím... Nevím, jestli se tu už o podobné věci mluvilo, ale nenašel jsem na tohle téma zatím nikde nic... Jde o to, že když si udělám kosti a pak některou z nich v Pose mode otáčím, začne se prodlužovat - při rotaci o 90 stupňů vůči rodičovské kosti se tak prodlouží až na dvojnásobek i víc a s ní se samozřejmě znehodnotí i celá příslušná vertexová skupina. Žádné nastavení, o kterém vím, na to nemá vliv. Kdybyste někdo věděli, co se s tím dá dělat, byl bych moc rád, zatím kvůli tomu nemůžu vůbec animovat... :cry: Děkuji.

Autor:  Delmor [ pát dub 15, 2011 11:06 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kosti

Můžeš přiložit nějaký soubor? Děláš v Blenderu 2.5x?

Autor:  Jergon [ pát dub 15, 2011 9:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kosti

Dělám ve 2.49... Soubor na to zatím po ruce nemám, když jsem naposledy animoval a stalo se mi to, zkusil jsem to znova a bylo to v pořádku, i když jsem žádná nastavení neměnil... Vypadá to tedy na bug, řekl bych.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/