blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Kosti http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8111 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jergon [ pát bře 04, 2011 11:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Kosti |
Zdravím... Nevím, jestli se tu už o podobné věci mluvilo, ale nenašel jsem na tohle téma zatím nikde nic... Jde o to, že když si udělám kosti a pak některou z nich v Pose mode otáčím, začne se prodlužovat - při rotaci o 90 stupňů vůči rodičovské kosti se tak prodlouží až na dvojnásobek i víc a s ní se samozřejmě znehodnotí i celá příslušná vertexová skupina. Žádné nastavení, o kterém vím, na to nemá vliv. Kdybyste někdo věděli, co se s tím dá dělat, byl bych moc rád, zatím kvůli tomu nemůžu vůbec animovat... Děkuji. |
Autor: | Delmor [ pát dub 15, 2011 11:06 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kosti |
Můžeš přiložit nějaký soubor? Děláš v Blenderu 2.5x? |
Autor: | Jergon [ pát dub 15, 2011 9:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kosti |
Dělám ve 2.49... Soubor na to zatím po ruce nemám, když jsem naposledy animoval a stalo se mi to, zkusil jsem to znova a bylo to v pořádku, i když jsem žádná nastavení neměnil... Vypadá to tedy na bug, řekl bych. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |