blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Animacia kameri http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8089 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ pát úno 25, 2011 12:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animacia kameri |
Pod tým, constraintom máš Influence. ten značí na koľko "%" ten constraint bude ovplyvňovať objekt. potom tam máš tlačítko Key. Tým ukladáš influence na konkrétny frame.(niečo ako pri stlačení I pre ipo animácie). |
Autor: | lokhorn [ pát úno 25, 2011 4:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animacia kameri |
Místo objektu kterej chceš sledovat si do constraintu zvol objekt Empty, kterej umístíš na pozici toho objektu. Až budeš chtít sledovat jinej objekt tak ten Empty na něj přesuneš. Pro zrychlení určitý části cesty si vyber cestu a otevři si ipo editor. Tam si to pak nastavíš na křivce |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |