blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Export do 3dsmax a inych http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8085 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon úno 21, 2011 6:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Export do 3dsmax a inych |
Caute nemate kdosi skusenosti s exportom do profi programov-chcem dat par modelov na net na predaj, a tam sa vacsinou vyzaduju formaty pre 3dsmax,mayu,atd nemate skusenosti s uspesnym exportom? Ci sa daju aj kosti, matroše, svetla,textury/aj normal mapy Alebo len mesh? Su s tym problemy? Mam pocas exportu odstranit vsetko okrem meshu? Diki |
Autor: | Bumpkin [ úte úno 22, 2011 12:19 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Export do 3dsmax a inych |
spis napis kam to chces dat.... mam dost zkusenosti s Turbosquidem http://www.turbosquid.com/Search/Artists/Bumpkin osobne vim ze dost dobre funguje OBJ to zvladne prenest UV koordinaty a textury (ale pocitej s UV texturama nikoli s mapovanim v blenderu!!!!) jelikoz ma blender (aspon starsi jak 2.49) trosku jiny materialovy gui a tak tak ty materialy neodpovidaji tomu co v blenderu tak ze to neni moc OK dale vim ze dobre funguje i .3ds ale tam pocitej s tim ze to nedokaze prenyst vsechno a vzdy pro jistotu vypoustej svetla to delam aspon ja, jelikoz moc nedelam do animaci tak ti nereknu jestli to dokaze pobrat i armatury... |
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte úno 22, 2011 12:38 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Export do 3dsmax a inych |
Jop, turbosquid. A take veci ako neaplikovany subsurf,edge split,atd, a aky format by si doporucoval? Ktory je najziadanejsi? |
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte úno 22, 2011 12:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Yokozuna404 |
A ozaj kolko "predatí" mas priemerne na 1 model? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |