blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Export do 3dsmax a inych
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8085
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon úno 21, 2011 6:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Export do 3dsmax a inych

Caute nemate kdosi skusenosti s exportom do profi programov-chcem dat par modelov na net na predaj, a tam sa vacsinou vyzaduju formaty pre 3dsmax,mayu,atd nemate skusenosti s uspesnym exportom? Ci sa daju aj kosti, matroše, svetla,textury/aj normal mapy
Alebo len mesh? Su s tym problemy? Mam pocas exportu odstranit vsetko okrem meshu? Diki

Autor:  Bumpkin [ úte úno 22, 2011 12:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Export do 3dsmax a inych

spis napis kam to chces dat....
mam dost zkusenosti s Turbosquidem http://www.turbosquid.com/Search/Artists/Bumpkin
osobne vim ze dost dobre funguje OBJ to zvladne prenest UV koordinaty a textury (ale pocitej s UV texturama nikoli s mapovanim v blenderu!!!!) jelikoz ma blender (aspon starsi jak 2.49) trosku jiny materialovy gui a tak tak ty materialy neodpovidaji tomu co v blenderu tak ze to neni moc OK
dale vim ze dobre funguje i .3ds ale tam pocitej s tim ze to nedokaze prenyst vsechno a vzdy pro jistotu vypoustej svetla to delam aspon ja, jelikoz moc nedelam do animaci tak ti nereknu jestli to dokaze pobrat i armatury...

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte úno 22, 2011 12:38 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Export do 3dsmax a inych

Jop, turbosquid. A take veci ako neaplikovany subsurf,edge split,atd, a aky format by si doporucoval? Ktory je najziadanejsi?

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte úno 22, 2011 12:43 am ]
Předmět příspěvku:  Yokozuna404

A ozaj kolko "predatí" mas priemerne na 1 model?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/