blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

GE + Animace
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8084
Stránka 11

Autor:  Siso [ pon úno 21, 2011 5:22 pm ]
Předmět příspěvku:  GE + Animace

Potreboval by som naanimovat par fyzikalnych spravani ale potrebujem k tomu i klucovat nejake pohyby niektorych objektov cez IPO. Viete mi niekto poradit ako na to? Ak totiz naanimujem cez IPO nieco a pustim sa potom do GE, tak ak stlacim P, ignoruje mi to IPO krivky a nepohybuje s naanimovanymi objektami...

Autor:  Jan [ pon úno 21, 2011 5:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: GE + Animace

Aby ti nějaká akce proběhla v BGE, tak ji musíš nastavit v Logic buttons v Actuators. Pokud ji chceš hned od začátku, tak jako sensor nastav always. Myslím, že by to mělo fungovat a pak by to mělo reagovat jako fyzika.

Autor:  Siso [ pon úno 21, 2011 5:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: GE + Animace

A bude se pak pohybovat podle animovane krivky IPO?

Autor:  Jan [ pon úno 21, 2011 9:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: GE + Animace

Ájé. Teorie by byla dobrá, ale praxe trochu pokulhává. Zkoušel jsem si to vyzkoušet, ale nějak na to nemůžu přijít. Ale myslím, že už jsem to jednou někde použil a fungovalo to, ale teď to fakt nemůžu najít. :-(

Autor:  Siso [ pon úno 21, 2011 10:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: GE + Animace

Je to always, potom ipo a nastavit to na static... :)

Autor:  Jan [ úte úno 22, 2011 7:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: GE + Animace

Díky :-D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/