blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
GE + Animace http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8084 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ pon úno 21, 2011 5:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | GE + Animace |
Potreboval by som naanimovat par fyzikalnych spravani ale potrebujem k tomu i klucovat nejake pohyby niektorych objektov cez IPO. Viete mi niekto poradit ako na to? Ak totiz naanimujem cez IPO nieco a pustim sa potom do GE, tak ak stlacim P, ignoruje mi to IPO krivky a nepohybuje s naanimovanymi objektami... |
Autor: | Jan [ pon úno 21, 2011 5:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: GE + Animace |
Aby ti nějaká akce proběhla v BGE, tak ji musíš nastavit v Logic buttons v Actuators. Pokud ji chceš hned od začátku, tak jako sensor nastav always. Myslím, že by to mělo fungovat a pak by to mělo reagovat jako fyzika. |
Autor: | Siso [ pon úno 21, 2011 5:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: GE + Animace |
A bude se pak pohybovat podle animovane krivky IPO? |
Autor: | Jan [ pon úno 21, 2011 9:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: GE + Animace |
Ájé. Teorie by byla dobrá, ale praxe trochu pokulhává. Zkoušel jsem si to vyzkoušet, ale nějak na to nemůžu přijít. Ale myslím, že už jsem to jednou někde použil a fungovalo to, ale teď to fakt nemůžu najít. |
Autor: | Siso [ pon úno 21, 2011 10:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: GE + Animace |
Je to always, potom ipo a nastavit to na static... :) |
Autor: | Jan [ úte úno 22, 2011 7:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: GE + Animace |
Díky |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |