Zdravím... Rád bych se zeptal, na co vlastně má být Soft Body? Chtěl jsem si pomocí něj udělat vlající papírek v animaci někde od framu 4500, ale hýbalo se to jen od framu 1 asi do 250 (dobře jsem si zkontroloval, že to tak NIKDE nemám nastavené). Nevím, je vůbec Soft body určeno přímo pro animování samotné - nebo jen pro tvorbu "vlajících" předmětů na nepohyblivé obrázky nebo v případě animací pro výrobu tvarů pro shapekey? Nejsem si teď jistý jeho funkcí - abych nemrhal časem na něco, co pro animování ani nemá sloužit...
A když už se ptám - trochu mě zlobí editor videosekvencí - když napojuju záběry(FFMpeg), někdy naváží dobře, a někdy zase mezi nimi vytvoří skoro vteřinový blackout. Nenašel jsem v tom žádnou zákonitost, neovlivní to ani umístění pásků ve vrstvách, ani změny počátečních a koncových bodů, nic... Docela mě to s**e, bo nemůžu opravit chybky v animacích, které jsou na ploše několika desítek framů, a renderovat kvůli nim znovu třeba 800framovou animaci se mi moc nechce...