blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Unreal3-optimalizacia ci co? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8067 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon úno 14, 2011 8:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Unreal3-optimalizacia ci co? |
Akurat som si pozeral, ze v Unreal tournament3 maju postavy cez 2 miliony trianglov,sceny s viac ako 100milionmy trianglov, a my sa tu v blenderi musime srat s optimalizaciou kazdeho meshu s viac ako 1000 trianglami a aj tak nam to ide o 500% pomalsie, meverim ze by oni mali nejaky iny system nasvietenia este o sto1000 krat lepsi-teda cim to je ze oni maju lepsiuFyzikuAjGrafiku |
Autor: | X_H_N [ pon úno 14, 2011 9:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Unreal3-optimalizacia ci co? |
yokozuna404 píše: Akurat som si pozeral, ze v Unreal tournament3 maju postavy cez 2 miliony trianglov,sceny s viac ako 100milionmy trianglov, a my sa tu v blenderi musime srat s optimalizaciou kazdeho meshu s viac ako 1000 trianglami a aj tak nam to ide o 500% pomalsie, meverim ze by oni mali nejaky iny system nasvietenia este o sto1000 krat lepsi-teda cim to je ze oni maju lepsiuFyzikuAjGrafiku jsi trosicku vedle postavy tam maj pod 10k a sceny take nemaj stamiliony krapek prestrelils tema 2 mil mozna myslis hi poly model ze ktereho se vypykaj textury ale zas 2 mi jsou v tomto smneru malo. |
Autor: | Bumpkin [ pon úno 14, 2011 9:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Unreal3-optimalizacia ci co? |
yokozuna404: to jsi trochu dost vedle :( mrkni na todle http://tes.cgsociety.org/gallery/ je to portko Robina Beneše (tes) na maxconu ukazoval dosthuisty veci co delal do her s Diablem, nasledne bych ti doporucoval na nejkou takovou akci jako je Maxcon zajit aby si se dostal nejak do obrazu na jaky urovni je Blender scena a svetova spicka no a na zaver ti doporucim procist si serial na PCtuningu o UDKcku z neho taky pochopis o co gou a ze ty modely jsou fakt low poly a jsou na nich jen dobre zapeceny textury a ruzny mapy.... http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry ... o-nerealna |
Autor: | X_H_N [ sob dub 16, 2011 2:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Unreal3-optimalizacia ci co? |
ellement píše: V tom pripade jsi urcite videl samaritana zde http://www.youtube.com/watch?v=ttx959sUORY Bezi to v realnem case, neni to zadna renderovana animace. a moc low poly mi to nepripada. hmmm no tak tam je pouzita hw tessalace coz je vychytavka dx11 karet jinak samaritan bezel na 3 580 nvidiach tessalace je dodatecne zahustovani ktere bge a vetsina enginu vubec nema takze trosku mimo |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |