blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Unreal3-optimalizacia ci co?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8067
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon úno 14, 2011 8:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Unreal3-optimalizacia ci co?

Akurat som si pozeral, ze v Unreal tournament3 maju postavy cez 2 miliony trianglov,sceny s viac ako 100milionmy trianglov, a my sa tu v blenderi musime srat s optimalizaciou kazdeho meshu s viac ako 1000 trianglami a aj tak nam to ide o 500% pomalsie, meverim ze by oni mali nejaky iny system nasvietenia este o sto1000 krat lepsi-teda cim to je ze oni maju lepsiuFyzikuAjGrafiku

Autor:  X_H_N [ pon úno 14, 2011 9:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Unreal3-optimalizacia ci co?

yokozuna404 píše:
Akurat som si pozeral, ze v Unreal tournament3 maju postavy cez 2 miliony trianglov,sceny s viac ako 100milionmy trianglov, a my sa tu v blenderi musime srat s optimalizaciou kazdeho meshu s viac ako 1000 trianglami a aj tak nam to ide o 500% pomalsie, meverim ze by oni mali nejaky iny system nasvietenia este o sto1000 krat lepsi-teda cim to je ze oni maju lepsiuFyzikuAjGrafiku

jsi trosicku vedle postavy tam maj pod 10k a sceny take nemaj stamiliony krapek prestrelils tema 2 mil mozna myslis hi poly model ze ktereho se vypykaj textury ale zas 2 mi jsou v tomto smneru malo.

Autor:  Bumpkin [ pon úno 14, 2011 9:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Unreal3-optimalizacia ci co?

yokozuna404: to jsi trochu dost vedle :( mrkni na todle http://tes.cgsociety.org/gallery/ je to portko Robina Beneše (tes) na maxconu ukazoval dosthuisty veci co delal do her s Diablem, nasledne bych ti doporucoval na nejkou takovou akci jako je Maxcon zajit aby si se dostal nejak do obrazu na jaky urovni je Blender scena a svetova spicka :wink: :wink: no a na zaver ti doporucim procist si serial na PCtuningu o UDKcku :emo02: z neho taky pochopis o co gou a ze ty modely jsou fakt low poly a jsou na nich jen dobre zapeceny textury a ruzny mapy....
http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry ... o-nerealna

Autor:  X_H_N [ sob dub 16, 2011 2:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Unreal3-optimalizacia ci co?

ellement píše:
V tom pripade jsi urcite videl samaritana zde http://www.youtube.com/watch?v=ttx959sUORY

Bezi to v realnem case, neni to zadna renderovana animace. a moc low poly mi to nepripada.

hmmm :lol: no tak tam je pouzita hw tessalace coz je vychytavka dx11 karet jinak samaritan bezel na 3 580 nvidiach tessalace je dodatecne zahustovani ktere bge a vetsina enginu vubec nema takze trosku mimo

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/