blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Ostrost textury http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8039 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lokhorn [ pon led 24, 2011 12:24 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ostrost textury |
Na paletce image sampling zmenši hodnotu filter size na 0.1. Jestli se nepletu tak tim by se to mělo trochu zaostřit |
Autor: | boogie [ pon led 24, 2011 8:39 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ostrost textury |
Díky moc, funguje to a moc mi to pomohlo. |
Autor: | vklidu [ úte led 25, 2011 10:50 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ostrost textury |
Diky za info tohle jsem nikdy nezkousel. Kdyz uz delam vizualizace tak je casto na texture text na kterem je rozostreni videt asi nejvic. Blender 2.4x ma jako vychozi OSA filter Gaussian, tak mi stacilo zmenit na typ BOX a zatim spokojenost. Blender 2.5x ma jako vychozi Mitchell (nemam zkusenost takze pouzivam porad Box :). No mozna to budu muset jeste zkusit, ale z rychleho testu mi zmena hodnoty filtru v "Image sampling" moc nepomohla, zmena OSA filtru mi vychazi porad jako lepsi reseni. Ale jeste to zkusim na jinych vecech. Kazdopadne diky. |
Autor: | vklidu [ úte led 25, 2011 11:42 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Ostrost textury | ||
Tak na dalsim testu to texturu zmenilo, a dost, v tomto pripade ale ne k lepsimu. Sampling na 0.1 to napocital tak, ze nektere pixely i vynechal a zmeny typu vyhlazeni renderu (OSA) uz to ani zadny nenapravil. Asi by slo hodnotu Image Sampling ladit, ale nevim jestli bych to pak nemusel pro kazdy uhel pohledu menit. Takze to vypada, ze zustanu u doostrovanim OSA + nejaky dodatecne doostreni v nejakem image editoru. Ale rozhodne diky, ze ted vim kde tomu jeste pomoci.
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |