Nazdar, chci si udelat animaci ve stylu "2012 trailer". Scenu a kameru mam pripravenou avsak nevim si rady s nastavenim kapaliny, aby vypadala jako voda a ne jako bahno ci marmelada . Moje Fluid Domain nastaveni: resolution: 256 surface subdivision: 2 surface smoothing: 1.000 tracer particles: 1000 generate particles: 1.000 boundary type: free
vsechny objekty, ktere jsou jako obstacles jsou nastaveny takto: volume init: free boundary type: free impact factor: 1.000
baking time cca 1 hod na Core i5 750@4GHz
chtel bych dosahnou asi takoveho vysledku (kvalita kapaliny):
moje "voda" vypada takto:
(ano ta scena je hrozna, ale jde mi hlavne o tu simulaci kapaliny) Diky za pomoc
Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm Příspěvky: 172 Bydliště: Brno a okolí
Zkontroluj nastavení viskozity (měla by být voda - water) a měřítko, resp. velikost scény (realworld-size) - to je potřeba pro takovou scénu zvýšit, nejspíš na maximum. Jinak taková rozhlehlá scéna by musela mít nastaveno vysoké rozlišení výpočtu, aby vypadala věrně. Rozlišení ale neúměrně zvyšuje dobu výpočtu, takže bych to viděl na použití triků jako generování částic kapek nebo pěny s instancemi lowres modelu kapky (volba particles v nastavení kapalin) a vhodný materiál s procedurální normálovou texturou. Příp. subsurf a modifikátor displace.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru