Hoj.
Tak jsem trochu bádal a našel následující:
"Skin Faces/Edges" byla vychytávka do verze 2.49. Od verze 2.50 již nebyla implementována.
Existuje ale člověk, který si dal práci a vyvinul
skript/add-on, který se stará o skinning v případě, že "F" není schopno vytvořit Face.
Momentálně je skript ve verzi 1.4.5 ke stažení
zde, na stránkách skriptu.
Předpokládám, že další verze/buildy budou postovány zde.A teď ke sprovoznění:
1. Stáhni python script (mesh_bridge_145.py)
2. V Blenderu otevři okno nastavení
3. Vyber záložku
"Add-Ons"4.
"Install Add-On..." -
<klik>5. Vyber stažený python skript (mesh_bridge_145.py)
6. Vyhledej
"Mesh: Bridge" Add-On a povol ho (zaškrtni ho)
7.
"Save As Default" -
<klik> (ulož permanentně)
8. Užívej skriptu přes
"Ctrl+F -> Bridge" (bod 4. v mém prvním příspěvku)ps: V případě, že ti nepůjdou vybrat dvě Edge (hrany), je nutno oba objekty spojit v "Object" módu klávesovou zkratkou
"Crtl+J"-----------------
Zdroj:
-
Zdroj 1.-
Zdroj 2.-
Zdroj 3.