blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Orientace textury- použití funkce unwrap http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8003 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Forseti [ sob led 01, 2011 7:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Orientace textury- použití funkce unwrap |
sice moc nevím o čem mluvíš, ale pravděpodobně to unwrapuješ špatně. Tady je něco, je to sice hlava, ale dává to jakýsi přehled jak by se to mělo dělat obecně http://www.blendercookie.com/2008/12/14 ... uman-head/ sice to není pro 2.56 (ale pro 2.4x), ale je to dost podobné, takže myslím že by neměl být problém. Kdyžtak postni obrázek co ti to udělalo třeba si můžeš zkusit unwrapnout Suzane, která je v Blenderu defaultně. |
Autor: | smrq [ ned led 02, 2011 8:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Orientace textury- použití funkce unwrap |
v tomto vlaknu je odkaz na prirucku k blederu 2.49 od anina. je ve slovenstine, takze i pro neanglictinare dobra. viewtopic.php?f=2&t=6384 konkretni kapitolu o uv souradnicich najdes taky zde: http://www.smnd.sk/anino/moje/blender/08.pdf neni to vycerpavajici, nenaleznes tam zadne extra vychytavky, ale pro vseobecny prehled o tematu je to vhodny material. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |