blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

shade flat na hrane povrchu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7974
Stránka 11

Autor:  Bigbob [ sob lis 27, 2010 7:48 pm ]
Předmět příspěvku:  shade flat na hrane povrchu

Ahoj

Povedzme, že mám lowpoly model nejakého objektu a chcel by som na ňom zvýraznit jednu hranu. Napr. mám dva face-y oba majú nastavené shade smooth ale potreboval by som aby hrana medzi nimi bola výrazná. Ak použijem shade smooth na oba face-y tak hrana nie je zvýraznená.

Autor:  Jan [ sob lis 27, 2010 8:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: shade flat na hrane povrchu

No pokud si v edit modu označíš nějaký face a dáš set solid, tak může být solid zatímco všecko ostatní je smooth, ale zkoušel jsem to z hranou a nejde to.

Autor:  Forseti [ sob lis 27, 2010 8:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: shade flat na hrane povrchu

a můžu se zeptat k čemu to potřebuješ? třeba je lepší cesta než to co popisuješ

Autor:  Bumpkin [ ned lis 28, 2010 4:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: shade flat na hrane povrchu

ahoj je to jednoduche oznac si edge (hrany) které chceš, aby na tom low poly byly zvírazněné (prostě ostrejší) no a zmackni CTRL + E a z nabidky vyber Mark Sharp tim si oznacis edge u kterych by to melo byt ostrejsi nasladne jeste musis aktyvovat modifikator EdgeSplit jakmile ho aktyvujes budou hrany ostrejsi ;)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/