blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
shade flat na hrane povrchu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7974 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bigbob [ sob lis 27, 2010 7:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | shade flat na hrane povrchu |
Ahoj Povedzme, že mám lowpoly model nejakého objektu a chcel by som na ňom zvýraznit jednu hranu. Napr. mám dva face-y oba majú nastavené shade smooth ale potreboval by som aby hrana medzi nimi bola výrazná. Ak použijem shade smooth na oba face-y tak hrana nie je zvýraznená. |
Autor: | Jan [ sob lis 27, 2010 8:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: shade flat na hrane povrchu |
No pokud si v edit modu označíš nějaký face a dáš set solid, tak může být solid zatímco všecko ostatní je smooth, ale zkoušel jsem to z hranou a nejde to. |
Autor: | Forseti [ sob lis 27, 2010 8:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: shade flat na hrane povrchu |
a můžu se zeptat k čemu to potřebuješ? třeba je lepší cesta než to co popisuješ |
Autor: | Bumpkin [ ned lis 28, 2010 4:48 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: shade flat na hrane povrchu |
ahoj je to jednoduche oznac si edge (hrany) které chceš, aby na tom low poly byly zvírazněné (prostě ostrejší) no a zmackni CTRL + E a z nabidky vyber Mark Sharp tim si oznacis edge u kterych by to melo byt ostrejsi nasladne jeste musis aktyvovat modifikator EdgeSplit jakmile ho aktyvujes budou hrany ostrejsi ;) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |