Genom píše:
1.Toho sem se obával...když chci udělat jemnější přechod,musim klikat na všechny čáry,který sou v tom přechodu...
Myslel sem že to jde po otexturování odstranit...
2.jj čet a je tam i ta část kterou sem přehlíd...
Nějak sem se domníval že je to jen o unwrapu...
Ještě vědět co je polygon...znám to jen jako testovací dráho pro auta a jako trojúhelníky...
Díky Tole za rychlý reakce...
1. Trochu přestávám rozumět co s tou UV texturou vlastně děláš
Když unwrapneš model a uložíš si UV template (to je ta bitmapa s červenýma čárama), tak si v Photoshopu dej novou vrstvu a do ní namaluj svou texturu. Pak dej Sloučit vrstvy (Merge Layers) a ulož to zase třeba jako jpg nebo tga a načti to do blenderu. Na žádný čáry klikat nemusíš
2. Polygon je v podstatě i trojúhelník, v počítačové grafice se tak označují ty "čáry", které spojují vertexy
Přesněji je ta jedna "čára" edge, ale většina lidí tomu říká polygon i když to imho nevystihuje přesný význam toho slova