blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
ambient složka světla http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7946 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ ned lis 07, 2010 8:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | ambient složka světla |
Udělal jsem si testovací scénu, kde je světlo typu sun a dva objekty. Jak to udělám, aby odvrácená strana objektů nebyla tak černočerná? Stíny se dají pořešit pomocí shadow color, ale u normálního stínování nevím. Testovací scéna |
Autor: | Siso [ ned lis 07, 2010 10:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ambient složka světla |
pridat dozadu hemi? |
Autor: | smrq [ pát lis 12, 2010 11:51 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ambient složka světla |
ja bych to hemi nedaval dozadu, ale na stejne misto jako hlavni zdroj svetla. nejlip zkopirovat sun, nehybat s nim a pk ho zmenit na hemi. a samozrejme snizit obema energii. nebo svitit jen hemi a sun pouzit jen na stiny. moznosti je spousta, chce to zkouset. |
Autor: | Bumpkin [ pát lis 12, 2010 2:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ambient složka světla |
pokud chces nasymulovat globalni osvetleni tak pouzij fake GI a to udelas tak ze vemes Ico sphere a do kazdyho vertexu naparentujes sevtlo drivsem to takto resil (doporucuju ale vyzkouset typy svetel kazde se hodi v jine situaci ;) ) jen mej na pameti ze musi ty svetla byt o nizke intenzite precejen jich tam bude dost |
Autor: | EdgarVanat [ pát lis 12, 2010 3:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ambient složka světla |
to by malo ísť krásne cez particly, nie? :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |