blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

ambient složka světla
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7946
Stránka 11

Autor:  frca [ ned lis 07, 2010 8:00 pm ]
Předmět příspěvku:  ambient složka světla

Udělal jsem si testovací scénu, kde je světlo typu sun a dva objekty. Jak to udělám, aby odvrácená strana objektů nebyla tak černočerná? Stíny se dají pořešit pomocí shadow color, ale u normálního stínování nevím.
Testovací scéna

Autor:  Siso [ ned lis 07, 2010 10:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ambient složka světla

pridat dozadu hemi?

Autor:  smrq [ pát lis 12, 2010 11:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ambient složka světla

ja bych to hemi nedaval dozadu, ale na stejne misto jako hlavni zdroj svetla. nejlip zkopirovat sun, nehybat s nim a pk ho zmenit na hemi. a samozrejme snizit obema energii. nebo svitit jen hemi a sun pouzit jen na stiny.

moznosti je spousta, chce to zkouset.

Autor:  Bumpkin [ pát lis 12, 2010 2:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ambient složka světla

pokud chces nasymulovat globalni osvetleni tak pouzij fake GI a to udelas tak ze vemes Ico sphere a do kazdyho vertexu naparentujes sevtlo :wink: drivsem to takto resil (doporucuju ale vyzkouset typy svetel kazde se hodi v jine situaci ;) ) jen mej na pameti ze musi ty svetla byt o nizke intenzite precejen jich tam bude dost :wink:

Autor:  EdgarVanat [ pát lis 12, 2010 3:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ambient složka světla

to by malo ísť krásne cez particly, nie? :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/