blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
PNG ako textúra !!! http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7929 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Wolfkiller [ pát říj 29, 2010 3:51 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | PNG ako textúra !!! | ||
Takze som spravil jednu cervenu texturu, potom som spravil dalsiu ( png pismenaa ) a ked dam render sa mi okolo objavia biele caary preco ?? da sa to nejak odstranit ? Prilozim obrazok lebo z tochto nepochopite xD ...
|
Autor: | Wolfkiller [ pát říj 29, 2010 3:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: PNG ako textúra !!! |
Som na to dosel .... v Map to treba zakliknut STENCIL ..... Na tuto problematiku som nenasel na nete riesenie... hadam to niekomu pomoze |
Autor: | Juricaj [ čtv lis 11, 2010 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: PNG ako textúra !!! |
U alfa obrázků se to stává. Zaklikni jen v texturách (Texture Buttons) Premul, pokud nepomůže tak ještě přidej v materiálech na záložce Map to CSP. Mělo by to jít. |
Autor: | EdgarVanat [ pát lis 12, 2010 1:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: PNG ako textúra !!! |
stencil nie je najlepšie riešenie - metodicky je nesprávne, aj keď funguje. správne je to preto, že pôvodný obrázok bol na bielom pozadí, ktoré tam stále ostalo. Takže tie miesta, ktoré boli na pôvodnom obrázku šedé budú šedé aj tu ale budú polopriesvitné. Ako to robiť správne: v grafickom editore otvorím obrázok-ten čiernobiely. označím si bielu farbu - buď cez channels alebo select color range - je to viacmenej jedno invertujem a ostane mi označená čierna. vytvorím nový layer a plechovkou zalejem na čierno. pôvodný čiernobiely layer zmažem voilá - ostal mi obrázok, kde čierna je čierna a mení sa len alfa |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |