Siso: no vim kdo z fora ma uz par rendereru prez GPU ozkouseno a vim i klady
vlastne konkurence Smalluxu je Octane renderer (ten napsal tvurce luxu po tom co odesel od teamu co dela lux render)
tak a ted vyhody a nevyhody obou rendereru:
Octane je renderer co bezi ciste na GPU to znamena ze nepouziva ramku ani procesor coz je v urcitych situacich dost omezujci, vzdy se totiz musi cela scena nahrat do pameti grafiky tudis pokud mate grafiku s malou ramkou tak mate s velkyma scenama smulu, dalsi nevyhoda je ze je cely sepsan pro CUDU tudis na AMD/ATI grafikach si neskrtnete, druha strana mince je ta ze neni zase brzden zadnou sbernici ani procesorem a ani ramkou tudis je to hodne rychly Fyzikalni renderer
a hlavne za nej zaplatite neni to free soft
Smallux, no jak to definovat, smallux jako samotnej je vlastne jen knihovna kterou lze implementovat do jakeho koli rendereru a tudis by napriklad i Internal v blenderu mohl renderovat sceny prez grafiku, to je hodne velka vyhoda dalsi spornou veci je to ze je to vlastne Lux render to znamena ze muzete scenu pocitat prez grafiku nebo prez procesor nebo prez oboji a grafika se bere jako vypocetni medim tudis se vsechno bafruje do klasicke operacni pameti a z ni se to nasledne vypocitava, osobne si myslim ze toto reseni je mnohem vyhodnejsi jak reseni u Octane sice platite za nizsi vypocetni rychlost (obcas se musi cekat na ramku ci CPu) ale ty casy kdy se na ne ceka tak nejsou tak strasne prakticky neznatelne ;)
pak tu jeste je dalsi GPU renderer a to VrayGPU s nim se daji taktez udelat hooodne dobre rendery jen sem s nim nemel jeste tu cest :(
no a pak tu mame par rendereru ktere jsou zalozeny na hernich rendererech, jenze jejich kvalita se neda srovnat s fyzikalnim renderem, ale zase opravdu renderuji v realnem case, ve vetsine pripadu
PS: vsechny chyby v textu jsem udelal zamerne!!!