blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

ID MASK
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7882
Stránka 11

Autor:  Siso [ stř zář 22, 2010 6:58 pm ]
Předmět příspěvku:  ID MASK

Pouzivam stare verzie blenderu (teda nie 2.5) a narazil som na jeden problem. Pri pouzivani NODu IDMASK mi generuje alfa masku bez antialiasingu co vedie pri postprodukcii k problemom. Neviete nahodou ako vyhladit tu masku v blenderu?

Dik.

Autor:  vklidu [ čtv zář 23, 2010 4:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ID MASK

vitej do klubu :) bez vyhlazeni je uz ten ID mask vystup (nebo jestli tomu rikas alfa)
kazdopadne todle mne take bude zajimat. kdysi jsem to resil, mel jsem tam nejake vlasovky a bez vyhlazeni se to uplne rozpadlo.
a 2.5 je na tom stejne (aspon zatim). a dodatecna uprava compositem uz tomu nepomuze

Autor:  Siso [ čtv zář 23, 2010 4:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ID MASK

No ja som sa prave docital ze 2.5 to uz vyhladuje. Iba vsetky tie stare nie. To som si na 100% isty, pretoze ten vystup na ktory sa pozeram (alfa jak tomu hovoris, ja tomu budem hovorti matte) :) je fakt "kockato-schodiskovy"... :)

Autor:  EdgarVanat [ čtv zář 23, 2010 6:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ID MASK

čo tak zrušiť OSA a rendrovať vo vyššom rozlíšení a následne podsamplovať?

Autor:  Siso [ pát zář 24, 2010 9:34 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ID MASK

to by teoreticky slo ale prakticky ak renderujem ve 2K by to znamenalo ze by som tu masku musel renderovat v 4K napr. A to musim renderovat uz cely projekt takto. Samotna maska takto spravit nepojde bez toho ze by si najprv nespocital scenu do vyssieho rozliska. A to ani nechcem vidiet aky cas to bude... :) Prave zistujem ale ze u tohoto projektu kde mam tento problem vystaci zatial aj "schodiste". Pekne sa to tam schova.

Autor:  vklidu [ pát zář 24, 2010 10:35 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ID MASK

@Siso: ani 2.5 nevyhlazuje, alespon ne automaticky. A zadny node jsem na to zatim nevidel. Jako ze by se pro NODE typu RenderLayer delal render bez OSA a teprve na vystupu byla OSA.

Ale co jsem se ted dival, tak je IDmaska nejaka nasilena, ve 2.49 si pamatuju, ze vystup vypadal spis jako Render bez osy (jak jsm psal, ze tenci linky se mi rozpadaly).

Přílohy:
ID-test.png
ID-test.png [ 58.18 KiB | Zobrazeno 446 krát ]

Autor:  Siso [ pát zář 24, 2010 10:49 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ID MASK

Muze byt. Mam ted ale s tym suvisiaci dalsi problem. Nejedna sa totiz len o ID MASK ale aj o veskere vystupy prehnane pres MAP VALUE. Takz epouzitie DEPTH MAPy a VECTOR MAPy je tiez zubkaty. Skor som si to nevsimol az teraz pri nejakych extremnych obrazkoch kde sa to uz v postprodukcii prejavuje. Konkretne teraz, hlba ostrosti. :(

Autor:  vklidu [ pát zář 24, 2010 11:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ID MASK

nemam dost casu, ale todle zni jako reseni FSA - Full Sample Anti-aliasing
http://www.blender.org/development/rele ... -features/

Autor:  Siso [ pát zář 24, 2010 11:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ID MASK

no praveze taky nestiham dnes nejak... :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/