blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
NOD http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7879 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ pon zář 20, 2010 3:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | NOD |
Je mozne si nejak NODY ulozit? Mam uz pripravenych a hlavne pracne nastavenych vela NODov urcenych k postprodukcii a nastavovat to zakazdym znovu je hrozna praca. Nasiel som ze ich je mozne zgrupovat ale ako ich dostanem do noveho projektu to mi nieje jasne? Diky za typ. |
Autor: | vklidu [ pon zář 20, 2010 5:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: NOD |
pod "append/link" se ti na seznamu objevi NodeTree (pokud je tam samozrejme nejaky Group Node ulozeny) |
Autor: | Siso [ pon zář 20, 2010 10:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: NOD |
DIky, hledal jsem to tam ale neulozil zadne groupy jeste. A pak kdyz ulozil groupy uz to pres append nehledal. Diky. ;) |
Autor: | Siso [ úte zář 21, 2010 11:02 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: NOD |
vklidu píše: pod "append/link" se ti na seznamu objevi NodeTree (pokud je tam samozrejme nejaky Group Node ulozeny) Tak som to skusil a ak dam append tak dokonca vidim ulozene moje NODY. Ovsem ak ich potvrdim (jeden z nich) a chcem ho appendnut tak sa to tvari ze vsetko prebehlo ale v NODoch nic nevidim??? |
Autor: | vklidu [ úte zář 21, 2010 12:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: NOD |
v okne NODE jdi na listu "Add" > "Group" (to se ti nevlozi samo, stejne jako pripojeny material) |
Autor: | Siso [ úte zář 21, 2010 12:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: NOD |
a jeee jeee, no jasne. Diky. :) |
Autor: | Siso [ úte zář 21, 2010 1:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: NOD |
Necham to uz rovno v tomto vlakne. Preco ak appendnem nejaku LAMPu, tak ju nemam v scene? V ziadne vrstve? Zase mi asi chyba nejaky "prehmat"? :) |
Autor: | vklidu [ úte zář 21, 2010 2:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: NOD |
pripoj Lampu z adresare "Object" ne "Lamp" na podrobnejsi vyklad -proc, uz nejsem ta prava osoba dodnes mi neni uplne jasny rozdil. a vlastne jsem se po tom nepidil. stejne tak to delam, kdyz importuji nejaky mesh. docela by mne potesilo, kdyby tu nekdo rozdil vysvetlil, ale urcite to google taky bude vedet :) |
Autor: | Siso [ úte zář 21, 2010 3:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: NOD |
Diky, uz jsem to tam nasel. Je to divne. Blender ma neprestane nikdy udivovat. :) Zrovna cely vikend som riesil export VECTOR MAP a tiez mi to dalo zabrat kym som na to prisiel ako to pan Blender mysli aby byli tip-top. :) |
Autor: | X_H_N [ úte zář 21, 2010 7:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: NOD |
vklidu píše: pripoj Lampu z adresare "Object" ne "Lamp" Kdyz appendnes samotnou lampu tak vlastne apendujes jen nastaveni pro lampu asi jako material a object tak mas lampu jako objekt a lampu jako material te lampy kde je nastavena intenzita atd
na podrobnejsi vyklad -proc, uz nejsem ta prava osoba dodnes mi neni uplne jasny rozdil. a vlastne jsem se po tom nepidil. stejne tak to delam, kdyz importuji nejaky mesh. docela by mne potesilo, kdyby tu nekdo rozdil vysvetlil, ale urcite to google taky bude vedet :) |
Autor: | vklidu [ úte zář 21, 2010 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: NOD |
Diky, myslel jsem si to opacne (ze prave v Lamp je ten zaklad objektu a v objektu ty k nemu ty vlastnosti a ze bez nej se to nezobrazi) V outlineru jsem ten datovy blok videl, ale protoze jsem nevedel jak ho napojit, tak jsem to dal nezkoumal, zvlast kdyz pripojeni fungovalo z adresare object fungovalo. Priznavam bylo to z lenosti. Takze jeste jednou diky za osvetu :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |