blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

NOD
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7879
Stránka 11

Autor:  Siso [ pon zář 20, 2010 3:04 pm ]
Předmět příspěvku:  NOD

Je mozne si nejak NODY ulozit? Mam uz pripravenych a hlavne pracne nastavenych vela NODov urcenych k postprodukcii a nastavovat to zakazdym znovu je hrozna praca. Nasiel som ze ich je mozne zgrupovat ale ako ich dostanem do noveho projektu to mi nieje jasne?

Diky za typ.

Autor:  vklidu [ pon zář 20, 2010 5:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: NOD

pod "append/link" se ti na seznamu objevi NodeTree
(pokud je tam samozrejme nejaky Group Node ulozeny)

Autor:  Siso [ pon zář 20, 2010 10:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: NOD

DIky, hledal jsem to tam ale neulozil zadne groupy jeste. A pak kdyz ulozil groupy uz to pres append nehledal.

Diky. ;)

Autor:  Siso [ úte zář 21, 2010 11:02 am ]
Předmět příspěvku:  Re: NOD

vklidu píše:
pod "append/link" se ti na seznamu objevi NodeTree
(pokud je tam samozrejme nejaky Group Node ulozeny)


Tak som to skusil a ak dam append tak dokonca vidim ulozene moje NODY. Ovsem ak ich potvrdim (jeden z nich) a chcem ho appendnut tak sa to tvari ze vsetko prebehlo ale v NODoch nic nevidim???

Autor:  vklidu [ úte zář 21, 2010 12:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: NOD

:-) v okne NODE jdi na listu "Add" > "Group"
(to se ti nevlozi samo, stejne jako pripojeny material)

Autor:  Siso [ úte zář 21, 2010 12:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: NOD

a jeee jeee, no jasne. Diky. :)

Autor:  Siso [ úte zář 21, 2010 1:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: NOD

Necham to uz rovno v tomto vlakne.

Preco ak appendnem nejaku LAMPu, tak ju nemam v scene? V ziadne vrstve? Zase mi asi chyba nejaky "prehmat"? :)

Autor:  vklidu [ úte zář 21, 2010 2:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: NOD

pripoj Lampu z adresare "Object" ne "Lamp"
na podrobnejsi vyklad -proc, uz nejsem ta prava osoba dodnes mi neni uplne jasny rozdil. a vlastne jsem se po tom nepidil. stejne tak to delam, kdyz importuji nejaky mesh. docela by mne potesilo, kdyby tu nekdo rozdil vysvetlil, ale urcite to google taky bude vedet :)

Autor:  Siso [ úte zář 21, 2010 3:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: NOD

Diky, uz jsem to tam nasel. Je to divne. Blender ma neprestane nikdy udivovat. :)

Zrovna cely vikend som riesil export VECTOR MAP a tiez mi to dalo zabrat kym som na to prisiel ako to pan Blender mysli aby byli tip-top. :)

Autor:  X_H_N [ úte zář 21, 2010 7:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: NOD

vklidu píše:
pripoj Lampu z adresare "Object" ne "Lamp"
na podrobnejsi vyklad -proc, uz nejsem ta prava osoba dodnes mi neni uplne jasny rozdil. a vlastne jsem se po tom nepidil. stejne tak to delam, kdyz importuji nejaky mesh. docela by mne potesilo, kdyby tu nekdo rozdil vysvetlil, ale urcite to google taky bude vedet :)
Kdyz appendnes samotnou lampu tak vlastne apendujes jen nastaveni pro lampu asi jako material a object tak mas lampu jako objekt a lampu jako material te lampy kde je nastavena intenzita atd

Autor:  vklidu [ úte zář 21, 2010 9:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: NOD

Diky, myslel jsem si to opacne (ze prave v Lamp je ten zaklad objektu a v objektu ty k nemu ty vlastnosti a ze bez nej se to nezobrazi) V outlineru jsem ten datovy blok videl, ale protoze jsem nevedel jak ho napojit, tak jsem to dal nezkoumal, zvlast kdyz pripojeni fungovalo z adresare object fungovalo. Priznavam bylo to z lenosti.
Takze jeste jednou diky za osvetu :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/