blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Přehození UV vrstev
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7866
Stránka 11

Autor:  frca [ čtv zář 16, 2010 9:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Přehození UV vrstev

Jdou nějak přehodit vrstvy textur v seznamu vrstev "UV texture"? Zatím se mi to nepodařilo...
Díky.

Autor:  Bumpkin [ čtv zář 16, 2010 10:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehození UV vrstev

ted nechaou proc by si to tam chtel prohazovat?? stejne mas jen zaskrtly ktery mapovani se bere a kterej image UNWrapu (to jsou ty dve okynka vedle nazvu) tudis nechapu proc by si chtel presouvat vrstvy... kdyz muzes mit aktyvni jen jeden syl mapovani UNWrapu a jen jeden styl imageUNWrapu :wink:
jestli teda myslis to v paletce mesh :-)

Autor:  frca [ pát zář 17, 2010 11:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehození UV vrstev

Pokud chci mít v UV vrstvách nějaký systém a rozhodnu se přidat další vrstvu, může se to hodit. Ale je pravda, že to není nezbytně nutné, protože se vrstvy dají pojmenovat.

Autor:  Bumpkin [ pát zář 17, 2010 3:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehození UV vrstev

frca: tak jeste jinak to reknu... k cemu vic vrstev vubec potrebujes?? mit 3 ruzne UVkoordynaty a 3 UVimage na jednom objektu?? proc?? stejne budes pouzivat jen jeden.... a texturu budes stejne vrstvyt az v nejakym 2d editoru

Autor:  frca [ sob zář 18, 2010 12:20 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehození UV vrstev

Je pravda, že účel, pro který to chci, je hodně specifický. Chci si z Blenderu udělat game editor. Snažím se pomocí textur přiřadit jednotlivým facům různé vlastnosti, například definovat fyzikální vlastnoti daného facu (tuhost například). Lepší způsob mě nenapadl. Jedna UV vrstva tak bude normální textura, která bude vidět, druhá vrstva bude definovat ty fyz. vlastnosti (přiřazením textur s předdefinovanými vlastnostmi), třetí například patro levelu, aby se zabránilo propadání, čtvrtá lightmapy, pátá decals atd. Spékat lightmapy s texturama nehodlám, protože pak vznikají zcela zbytečně obludné nároky na grafickou paměť a kazí se detail (Carmack by se obracel v hrobě, kdyby byl mrtvý). Lightmapy nakonec ani nejsou ten hlavní důvod a kdoví, jestli je nakonec použiju.
Ale to jen pro tvou informaci. Když to přehodit nejde, tak to prakticky ničemu nevadí. Každopádně když někdo zjistí, jak na to, může to sem napsat.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/