blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Baking texture http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7865 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ čtv zář 16, 2010 10:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Baking texture |
Mam jednu otazku. Ked zabakeujem texturu (se vsim vsudy - full render) a potom ju nasledne pouzijem tak mi niekde vznikaju male ciarocky (spoje) akokeby nepresnosti tej UV textury. A nic pritom s UV nerobim - neposuvam - needitujem. Dokonca som skusal rozne metody unwrapu ale vysledok bol rovnaky. Pritom ak pouzijem klasicky render tak v tom obrazku je vsetko uplne v poriadku. Neviete kde moze byt probem? Podobne na tom je aj ked si zabakeujem na modely len AO. Je uplne ine (s evidentnymi chybami ale inymi nez tie co popisujem hore), nez ked AO necham vyrenderovat bez zapecenia... :( |
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte zář 21, 2010 2:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Baking texture |
No ono to v editmode a v hre pracuje tak, ze cim mas od seba objekt dalej, tym sa zmensuje aj texture kvoli zatazi(ak si blisko toho objektu-velmi blisko, tieto ciary nevidis,ze?), takze sa ako keby ta tvoja textura zmensi podla tej vzdialenosti od kamery- zbluruje sa(rozmaze) vtedy vznikaju taketo veci, niekedy sa to da odstranit tak, ze pred Bakovanim nastavis v tom okne ...tusim sa to vola "margin", tak to daj na hodnotu 10,potom to zabakuj, ak nepomohlo, budes si musiet urobit lepsi unwrap |
Autor: | Siso [ úte zář 21, 2010 2:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Baking texture |
DIk, vyskusam ten margin. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |