blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

UV editing - clamp
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7864
Stránka 11

Autor:  frca [ čtv zář 16, 2010 12:21 am ]
Předmět příspěvku:  UV editing - clamp

V blenderu se defaultně uv textury wrapují (opakují). Jde ale nějak nastavit clamping, tzn. neopakování (kdo zná OpenGL, ví, o čem mluvím)? Díky.

Autor:  EdgarVanat [ čtv zář 16, 2010 9:30 am ]
Předmět příspěvku:  Re: UV editing - clamp

dá sa to iba u textury image a tam máš dolu módy extend, clip, clip cube, repeat a checker - no a z nich myslím treba dať clip

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/