blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
UV editing - clamp http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7864 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ čtv zář 16, 2010 12:21 am ] |
Předmět příspěvku: | UV editing - clamp |
V blenderu se defaultně uv textury wrapují (opakují). Jde ale nějak nastavit clamping, tzn. neopakování (kdo zná OpenGL, ví, o čem mluvím)? Díky. |
Autor: | EdgarVanat [ čtv zář 16, 2010 9:30 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV editing - clamp |
dá sa to iba u textury image a tam máš dolu módy extend, clip, clip cube, repeat a checker - no a z nich myslím treba dať clip |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |