blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Zaostření Kamery na cíl
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7861
Stránka 11

Autor:  CélineDionFanPetr [ stř zář 15, 2010 4:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Zaostření Kamery na cíl

Hojte lidi mam dotaz . nikde tady ne fooru sem ho nenasel tak se ptam takto.
Jak se v Blenderu dělá zaostření kamery na cíl nebo rozostření? :)
Díky Raz88

Autor:  Alimansan [ stř zář 15, 2010 5:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zaostření Kamery na cíl

Říká se tomu DOF (depth of field). Pod tímhle názvem bys to mohl leckde najít jak se to dělá. Nejprve, pokud se nepletu, tu možnost musíš u kamery aktivovat, potom nastavit focus distance, vzdálenost zaostření (jakoby vzdálenost od místa na které ostříš, které bude ještě nerozmazané), a míru rozostření.
Každopádně na to jsou tutorialy ;-) např : http://www.blenderguru.com/creating-depth-of-field/
Myslím, že to jde v blendru 2.5x i snáze než jak je to posané v tomhle tutorialu, ale osobně jsem to ještě nezkoušel. Jsem takový teoretik ;-)

Autor:  EdgarVanat [ stř zář 15, 2010 5:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zaostření Kamery na cíl

tvoj problem je veľmi zaujímavý, pretože na fóre už sa to mnohokrát preberalo. Najlepší spôsob je nejak si vygenerovat depth mapu a potom vo photoshope použiť filter lens blur. Inak to ide aj cez nedy kde použiješ nodu defocus, alebo niekde v kamere nastavenie DoF

Autor:  CélineDionFanPetr [ stř zář 15, 2010 5:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zaostření Kamery na cíl

díky lidi :) vyzkousím to :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/