blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Par zaciatocnickych dotazov http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7847 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Neolker [ stř zář 08, 2010 10:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Par zaciatocnickych dotazov |
Ahoj, vítám Tě. ;) Já bych to osobně rozdělil na jednotlivé objekty. Třeba na tu spodní část, obvodové zdi, střechu a sloupy a schody. Potom se líp nastavují textury a materiály. Ohledně modelování tu jsou větší odborníci, ale u tohodle bych si nejprve uděla po jednoml spodek, zdi a střechu dle půdorysu a pak z bočního pohledu vyextrudoval nahoru po Z-tové souřadnici. Sloupy bych udělal jako válec a rozmnožil ho přes Array modifikátor (to je vlastně i odpověď na tvou druhou otázku). Než začneš s hraním si s materiály a texturami, tak doporučuju něco nastudovat ohledně renderu, kameře a hlavně osvětlení. Alespoň já takhle začínal. |
Autor: | ruso [ čtv zář 09, 2010 9:04 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Par zaciatocnickych dotazov |
Dakujem za radu, skusim sa pohrat s tym array modifikatorom a co sa tyka nasvietenia a rendrovania, budem to riesit , ked ziskam vacsie skusenosti s modelovanim.K otazke rozdelenia tych objektov, ak dobre rozumiem rozdelit si ich tak asi ako ich potom budem chciet texturovat. |
Autor: | ruso [ úte zář 14, 2010 12:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Par zaciatocnickych dotazov |
Neviem prist na to ako si v 2.5 do sceny ktoru vytvaram vlozim nejaky model, ulozeny vo formate .blednd, ktory som si pre danu scenu vymodeloval skor a chcem ho v scene pouzit. Je to malickost, ale nevedl som ako to spravit |
Autor: | Bumpkin [ úte zář 14, 2010 12:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Par zaciatocnickych dotazov |
nahore file a z nabidky vyber apend pak najdi blend kde ho mas ulozen rozbali se ti nabidka kde vyberes object a tam dany model ktery chces vlozit do sceny (pravym mysitkem oznacis nazev objektu a das apend v pravo nahore) |
Autor: | ruso [ stř zář 15, 2010 9:11 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Par zaciatocnickych dotazov |
Dakujem Bumpkin, nechapal som preco ked kliknem na blen, ma to stele vrati k tym adresarom, ale uz tomu rozumiem Kedze sa ucim modelovat podla tutorialov na verzie 2.4 a nizsie, sem-tam narazim na problem. Vacsinou si s poocou trpezliveho hladania v novom UI , alebo googlu poradim, no teraz som narazil na problem. Snazim sa modelovat pomocou krivky a nemozem na to prist ako to dosiahnut vo verzii blendra 2.5. -ak mam mesh (napriklad circle) a vytvorenu bezierovu krivku v tvare napriklad hadice, kde najdem funkciu, pomocou ktorej ten mesh pretiahnem po krivke aby mi vznikla hadica -ak mam mesh tube, ktory mam po dlzke rozdeleny subdive na viac casti a chcel by som ho vyformovat do tvaru krivky, napriklad do tvaru uska na hrniec aby ste si vedeli predstavit, da sa to spravit a aku funkciu pouzit dufam ze vas svojimi laickymi otazkami nezatazujem , no nijakjo som sa k tomu nevedel dopracovat a bol by osm rad ak by mi niekto po lopate vysvetlil ako to s modelovanim pomocou kriviek v tej 2.5 je dakujem |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |