blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Luc svetla
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7818
Stránka 11

Autor:  Kapo [ stř srp 18, 2010 12:16 am ]
Předmět příspěvku:  Luc svetla

Ako sa robi taka vec v blenderi, ze napr. mam pootvorene dvere za ktorymi sa svieti a poza ne to svetlo vrha taky luc, ale nie ako svetelnu stopu na stene napr., ale normalne jak luc...napr. taketo daco Obrázek

Autor:  EdgarVanat [ stř srp 18, 2010 2:40 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Luc svetla

funguje to len u spotlightu a len ak nastavis tien na bufferovany, vtedy nastavenim v halo...

Autor:  Bumpkin [ stř srp 18, 2010 9:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Luc svetla

EdgarVanat: prez renderovaci vrstvy to pujde vyfiltrovat :wink:

Autor:  EdgarVanat [ stř srp 18, 2010 5:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Luc svetla

mno ja napriklad robim duplicitne svetla a u toho buffroveho nastavim farbu tiena na bielu :P

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/