blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Luc svetla http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7818 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ stř srp 18, 2010 12:16 am ] |
Předmět příspěvku: | Luc svetla |
Ako sa robi taka vec v blenderi, ze napr. mam pootvorene dvere za ktorymi sa svieti a poza ne to svetlo vrha taky luc, ale nie ako svetelnu stopu na stene napr., ale normalne jak luc...napr. taketo daco |
Autor: | EdgarVanat [ stř srp 18, 2010 2:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Luc svetla |
funguje to len u spotlightu a len ak nastavis tien na bufferovany, vtedy nastavenim v halo... |
Autor: | Bumpkin [ stř srp 18, 2010 9:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Luc svetla |
EdgarVanat: prez renderovaci vrstvy to pujde vyfiltrovat |
Autor: | EdgarVanat [ stř srp 18, 2010 5:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Luc svetla |
mno ja napriklad robim duplicitne svetla a u toho buffroveho nastavim farbu tiena na bielu :P |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |