blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
bake AO http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7791 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | iliketea [ pon srp 02, 2010 11:41 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | bake AO | ||
Zdravim, unwrapnul jsem si model a chtěl jsem zapíct ao. Problém je, že jse mi nad dveřmi udělala černá "skvrna". Čím bych to mohl prosím napravit? btw. normály jsem přepočítával, verze blenderu 2.53
|
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte srp 03, 2010 7:11 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: bake AO |
Mne sa tak zda ze tam bud mas zdvojene vertexy alebo to mas nastavene ako "set smooth" |
Autor: | rosenkreuz [ úte srp 03, 2010 8:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: bake AO |
Nejsen si jistej, jestli je to tím, ale podívej se na unwrap jestli tam není víc poligonů přes sebe. |
Autor: | Neolker [ úte srp 03, 2010 9:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: bake AO |
možná tam budou facy navíc uvnitř zdi nad těmi futrama |
Autor: | iliketea [ ned srp 08, 2010 10:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: bake AO |
Neolker píše: možná tam budou facy navíc uvnitř zdi nad těmi futrama bylo to tím, díky |
Autor: | Neolker [ ned srp 08, 2010 10:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: bake AO |
Není zač ;-) Já se s tímhle totiž pral u hrnku, tam mi to zase kazilo subsurf napojení ouška k hrnku Horší je, že tohle se hledá blbě. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |