blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Usnadnění UV mapování http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7773 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Juricaj [ pát črc 23, 2010 9:01 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Usnadnění UV mapování | ||
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli nejde v blenderu někde něco přenastavit, aby mi záoblený objekt po unwrapu naskočil jako rovná čára, dělám na jednom modelu (jsou tam zatáčky) a moc by to pomohlo, protože mám texturu jen rovné koleje. Jinak ty čáry zatím narovnávám manuálně, což zabere více času.
|
Autor: | noob [ pát črc 23, 2010 2:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Usnadnění UV mapování |
Když máš v UV editoru označený vertexi který chceš rovně a dáš "W" tak si je můžeš srovnat do roviny |
Autor: | Juricaj [ ned črc 25, 2010 11:50 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Usnadnění UV mapování |
Díky. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |