blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Mesh -> convex hull, gap http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7763 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ pát črc 16, 2010 12:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Mesh -> convex hull, gap |
Zdravím, je způsob, jak pro konkrétní mesh udělat convex hull a ten jakoby obrousit o nějakou hodnotu (třeba o 0.21 metru)? Zkrátka vezme se jedna rovina toho convex hullu, pak se vezme rovnoběžná rovina o konkrétní vzdálenost posunutá "dovnitř" a tou se tento hull ořeže. A to se provede pro všechny roviny convex hullu. (Kdo si to dovede z tohoto popisu představit, má bod ) A eventuálně takový modifikátor (ale to už chci asi hodně)? Díky. |
Autor: | EdgarVanat [ pát črc 16, 2010 1:06 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mesh -> convex hull, gap |
ekvinormálny scale sa to myslím volá, v 2.49 to ešte nešlo, v 2.5 neviem ale skúsil by som solidify |
Autor: | frca [ pát črc 16, 2010 6:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mesh -> convex hull, gap |
A je ten ekvinormální scale řízený rozměrem, nebo nějakým poměrem (který se používá u normálního scale)? Já to totiž potřebuju přesně o určitou vzdálenost. Každopádně solidify zkusím. Edit: Tak to solidify nedělá tak úplně to, co bych potřeboval... |
Autor: | EdgarVanat [ sob črc 17, 2010 3:02 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mesh -> convex hull, gap |
mno a teraz to solidifibovane skús cez boolean odčítať/sčítať s pôvodným |
Autor: | frca [ sob črc 17, 2010 8:09 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mesh -> convex hull, gap |
Pro začátek zkusím něco jednoduššího: umí blender převést obecný mesh na convex hull? |
Autor: | EdgarVanat [ sob črc 17, 2010 10:20 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mesh -> convex hull, gap |
netuším, čo to je presne. niečo s convex hullom je v záložke logic pri fyzike. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |