blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Privelká UV textura, ako nato ? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7720 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Peter [ pon čer 21, 2010 9:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Privelká UV textura, ako nato ? |
No ide o UV mapping... pomaham kamaratovi s jednou menšou hrou s modelmi + texturami no lenze nastal taky problem ze mam napr. kôl spraveny z kmena stromu a ked to chcem UV otexturovat tak nato potrebujem mega velku UV texturu a to potom znizuje vykon... ci to nejde aj nejako inak.. zeby sa ta textura opakovala alebo tak nejako....a každý jeden face sa mi zrovna otexturovávať nechce.. [skopčil som to z toho čo som písal na ICQ nechcelo sa mi to písať znovu] |
Autor: | noob [ pon čer 21, 2010 10:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Privelká UV textura, ako nato ? |
já bych si udělal texturu tak velkou jak bych potřeboval a pak bych na ni nacpal UV síť... nascaluješ to a trošku porovnáš aby to vypadalo věrohodně |
Autor: | boogie [ úte čer 22, 2010 4:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Privelká UV textura, ako nato ? |
Je dobré si udělat screen sítě a podle ní dělat texturu. |
Autor: | G_Taurus [ úte čer 22, 2010 5:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Privelká UV textura, ako nato ? |
A co v UV/Image editoru dát UVs-Scripts-save uv face layout? tím do TGA vyrenderuješ uv síť můžeš nastavit tlouštku radím 2 a v PSku udělat texturu že se uděláš vrstvu s uv mapou které dáš menší Opacity a pod ní maluješ nebo skládáš texturu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |