blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

deformace křivkou
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7715
Stránka 11

Autor:  Zbozmy [ pát čer 18, 2010 8:03 pm ]
Předmět příspěvku:  deformace křivkou

tak jsem se naučil deformaci křivkou podle videotutoriálu (konečně semi to povedlo rozjet přes WMP :emo02: )

tady takhle..
Obrázek
Obrázek
Obrázek

ale když sem si chtěl vyrobit šnůru od sluchátek tak to nešlo.. prostě jsem vyextrudoval kruh.. pak dal Ctrl+R a zadal číslo 995 :wink: ... a když sem přidal křivku tak sem s tím nemohl hýbat.. prostě se hýbala jen tak křivka a jinak nic.

myslím že to bude tím že ta křivka pohne jen když tam je několik těch objektů.. (jak tomu bylo u té hadice či co to je) a než abych si ten válec asi 450 ručně oddělil tak bych se chtěl zeptat vás čím to doopravdy je a jak na to :-D

Autor:  EdgarVanat [ pát čer 18, 2010 9:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace křivkou

nene. mne to ide v pohode, chyba bude inde

kazdopádne na účely káblu a podobne ti uplne stačí použiť u krivky bevel

Autor:  Bumpkin [ pát čer 18, 2010 9:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace křivkou

dej jich tam misto 995 jen 10 uvidis ze ti to pujde!!!!
jen kdyby si logicky premyslel :-) cim vic loopcutu tim vic zahustena sit, cim vic zahustena sit tim vic vytezeny pc pri pocitani deformaci a kdyz jich tam nasazis 995 a mas jen blbou kruznici o 10 vertexech tak mas pak jen na ty trubce 9 950 vertexu!!!! a ty tam na tom mas urcite jeste subsurf ze?? tak se nediv ze ti to pak PC nestiha (respektyve nestiha viewport) :-D

heh ale jinak by me zajimalo jak se ti jich tam podarilo tech loopu dat 995 :emo02: kdyz jde zadat jen 99 :emo06:

Autor:  Zbozmy [ ned čer 20, 2010 4:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace křivkou

pravda 995 jich nebylo :-)
bylo jich teda jen 99
ale stejně dal sem jich 45 a furt nic.. zkusil sem to na druhém objektu a s 45 loopama a normálně to šlo.. i s 99 to šlo.. pak sem si všiml že když to kousek posunu tak aby to přečuhovalo přes tu ''síť nebo co to je'' myslím že se tomu říká scéna.. no prostě když sem to posunul za scénu tak vůbec nešlo.. ale když to bylo celý v/nad tou sítí tak to normálně fakalo

a když to bylo mimo tu síť tak když sem chtěl přidat ty rodiče nebo co.. tak se mi objevilo jen ''přidat rodiče??'' ale když to bylo v síti tak se tam objevilo několik nabídek a já dal jak jinak než Deformovat křivkou no......

výsledek: ale té MP3 si nevšímejte.. tu sem dělal už dávno
Obrázek

a co je to ten Bevel??

Autor:  EdgarVanat [ ned čer 20, 2010 4:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace křivkou

v nastavení krivky si zrušíš front a back a potom tam je:

BevelDepth - táto premenná ti určuje aká hrubá bude rúra, ktorú ti spraví z krivky
a
BevResol - vyhladzovanie bevelu - uplne stačí 3

Autor:  Bumpkin [ stř čer 23, 2010 2:55 am ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace křivkou

a kdyz to parentujes k ty krivce davas vubec curve deform?? :-) pokud ne tak to nebude deformovat dany objekt :wink:

Autor:  Zbozmy [ stř čer 23, 2010 3:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace křivkou

EdgarVanat: jo zkusím díky :-) ....

Bumpkin: asi jo.. prostě si označím tu trubku pak tu Béziovou křivku (nebo jak že se tomu nadává) pak dám Crtl+P a dám deformovat křivkou (to bude asi ten Curve deform) jinak skoro nic jinýho nedělám...

Autor:  G_Taurus [ stř čer 23, 2010 4:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: deformace křivkou

u křivky musíš mít zaplé 3D tlačítko v Editing F9 a potom pivot objektu ktery parentuješ na křivku musí být stejný jako pivot křivky. a potom doladit natočení nejlíp se to dělá když je křivka rovná a pak ji teprve deformuješ

pivot to je to ta tečka u každého objektu jde vidět pokud je označen

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/