blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
deformace křivkou http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7715 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Zbozmy [ pát čer 18, 2010 8:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | deformace křivkou |
tak jsem se naučil deformaci křivkou podle videotutoriálu (konečně semi to povedlo rozjet přes WMP ) tady takhle.. ale když sem si chtěl vyrobit šnůru od sluchátek tak to nešlo.. prostě jsem vyextrudoval kruh.. pak dal Ctrl+R a zadal číslo 995 ... a když sem přidal křivku tak sem s tím nemohl hýbat.. prostě se hýbala jen tak křivka a jinak nic. myslím že to bude tím že ta křivka pohne jen když tam je několik těch objektů.. (jak tomu bylo u té hadice či co to je) a než abych si ten válec asi 450 ručně oddělil tak bych se chtěl zeptat vás čím to doopravdy je a jak na to |
Autor: | EdgarVanat [ pát čer 18, 2010 9:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
nene. mne to ide v pohode, chyba bude inde kazdopádne na účely káblu a podobne ti uplne stačí použiť u krivky bevel |
Autor: | Bumpkin [ pát čer 18, 2010 9:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
dej jich tam misto 995 jen 10 uvidis ze ti to pujde!!!! jen kdyby si logicky premyslel cim vic loopcutu tim vic zahustena sit, cim vic zahustena sit tim vic vytezeny pc pri pocitani deformaci a kdyz jich tam nasazis 995 a mas jen blbou kruznici o 10 vertexech tak mas pak jen na ty trubce 9 950 vertexu!!!! a ty tam na tom mas urcite jeste subsurf ze?? tak se nediv ze ti to pak PC nestiha (respektyve nestiha viewport) heh ale jinak by me zajimalo jak se ti jich tam podarilo tech loopu dat 995 kdyz jde zadat jen 99 |
Autor: | EdgarVanat [ ned čer 20, 2010 4:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
v nastavení krivky si zrušíš front a back a potom tam je: BevelDepth - táto premenná ti určuje aká hrubá bude rúra, ktorú ti spraví z krivky a BevResol - vyhladzovanie bevelu - uplne stačí 3 |
Autor: | Bumpkin [ stř čer 23, 2010 2:55 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
a kdyz to parentujes k ty krivce davas vubec curve deform?? pokud ne tak to nebude deformovat dany objekt |
Autor: | Zbozmy [ stř čer 23, 2010 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
EdgarVanat: jo zkusím díky .... Bumpkin: asi jo.. prostě si označím tu trubku pak tu Béziovou křivku (nebo jak že se tomu nadává) pak dám Crtl+P a dám deformovat křivkou (to bude asi ten Curve deform) jinak skoro nic jinýho nedělám... |
Autor: | G_Taurus [ stř čer 23, 2010 4:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
u křivky musíš mít zaplé 3D tlačítko v Editing F9 a potom pivot objektu ktery parentuješ na křivku musí být stejný jako pivot křivky. a potom doladit natočení nejlíp se to dělá když je křivka rovná a pak ji teprve deformuješ pivot to je to ta tečka u každého objektu jde vidět pokud je označen |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |