blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
rozostřený objekt http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7712 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | EdgarVanat [ čtv čer 17, 2010 2:00 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozostřený objekt |
buď je možné použiť particly a halo materiál, alebo render nody, oba postupy sú pomerne zložité postupy. prípadne je tu posledná možnosť, vyrendrovať scénu bez objektu, potom objekt samotný, a potom to proste rozmazať v restrovom editore |
Autor: | EdgarVanat [ čtv čer 17, 2010 1:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozostřený objekt |
particly sú častice ktoré sa môžu napríklad vytvárať na povrchu predmetu a dá sa im prideliť nejaký materiál... a to rozmazanie som myslel urobiť to makrom alebo sekvenciu, nie po jednom :D |
Autor: | lokhorn [ čtv čer 17, 2010 3:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozostřený objekt |
Přes nody by to byla hračka, tohle sem teď vygooglil: http://www.studiorola.com/tutorials/ren ... ow-part-3/ Ale problém je že pokud vim tak yafaray nody nepodporuje. Jestli ten objekt dost silně září tak by to mohlo jít přes Glow efekt v Sequenceru. http://blender3d.cz/drupal/?q=glow Ale s tim žádný zkuženosti nemam, tak to třeba pro tvojí scénu nepude |
Autor: | EdgarVanat [ čtv čer 17, 2010 3:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozostřený objekt |
a presne preto by sa mali nováčikovia najprv ovládať internal... |
Autor: | lokhorn [ pát čer 18, 2010 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozostřený objekt |
Tak na tohle je jasnej halo materiál. Přidáš objekt smažeš všechny vertexy kromě jednoho a přiřadíš mu halo materiál. http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D ... _Materials Yafaray to beztak nepodporuje, ale nevim k čemu by ti tady byl. Jestli ho ale chceš za každou cenu použít tak si to vyrenderuj napřed bez těch světýlek a potom si vyrenderuj ty světýlka s průhledností v internalu, a slož to třeba v sequenceru. |
Autor: | lokhorn [ pát čer 18, 2010 4:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozostřený objekt |
Tak si na ten halo objekt naparentuj Lamp světlo a máš to. Edit: teď mi došlo že by to nešlo, kdyby sis to vyrenderoval odděleně |
Autor: | Bumpkin [ pát čer 18, 2010 4:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozostřený objekt |
peobka: pokud ti jde o to aby si to delal materialem, jako e na objekt das material ktery z nej udela svetlo tak to v yafarayi nejde a ani v internalu ve verzi 2.49 pokud pouzijes 2.50 tak v ty to jde, pokud se ptas na to jak to udelat tak to budes muset pouzit vylozene zpusob jak radi lokhorn |
Autor: | Bumpkin [ pát čer 18, 2010 4:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozostřený objekt |
peobka: ty nerozeznavas rnderery, yafary neumi halo matros proto ti lokhorn rikal aby si pouzil na to ty svetla a ne ten halo material jinak by bylo dobre kdyby si si precetl dokumentaci co vsechno umi yafaray a co vsechno prebira z nastaveni internalu blenderu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |