blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Mark Seam/Multires http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7693 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ ned čer 06, 2010 1:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Mark Seam/Multires |
Pozeram jeden tut, kde chlapik popisuje tvorbu kamena pre realtime...ked sculptuje, pouziva multires, ale zaroven potom robi Seams pre UV mapping textury...mne Blender hlasi ze s multires nemozem oznacit seamy, jemu to robi v pohode a popritom pouziva ten "zredukovany" mesh, multires neaplikuje...nechapem...vysvetli mi dakto pls? http://vimeo.com/5667694 okolo 11:30 |
Autor: | X_H_N [ ned čer 06, 2010 2:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mark Seam/Multires |
Kapo píše: Pozeram jeden tut, kde chlapik popisuje tvorbu kamena pre realtime...ked sculptuje, pouziva multires, ale zaroven potom robi Seams pre UV mapping textury...mne Blender hlasi ze s multires nemozem oznacit seamy, jemu to robi v pohode a popritom pouziva ten "zredukovany" mesh, multires neaplikuje...nechapem...vysvetli mi dakto pls? http://vimeo.com/5667694 okolo 11:30 Musis mit v multiresu nastaveny lvl 1 a pak to funguje. |
Autor: | EdgarVanat [ ned čer 06, 2010 3:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mark Seam/Multires |
nema tam ten multires uz aplikovany aspon na tej najnizsej urovni? |
Autor: | Kapo [ pon čer 07, 2010 3:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mark Seam/Multires |
Ah ano, diki... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |